Real Housewives Twitter Activity (Twitter List)

Forums>>Reality Shows>>The Real Housewives

Subject Poster V R Posted on
*Ramona Singer Slams Jill Zarin Amid Divorce Drama: Stop Trying To Make Yourself Relevant!
pusssykatt77 0   01/31/14 12:15 PM
*Before She Was Famous: Bethenny Frankel Was The Assistant To Paris Hilton’s Mom, Kyle Richards Posts Reminder
pusssykatt122 0   01/31/14 12:13 PM
*Carlton Gebbia Ignites Feud With Kyle Richards: Stop Making ‘Nasty, Snide Remarks’ About me
pusssykatt185 1   01/31/14 12:09 PM
x*Carlton just keeps digging her own grave. I realize this was all taped months ago, but one would think she'd at least acknowledge in
cantgetenough01/31/14 12:21 PM
*Mario, Beware! Mistress Went To Pysch Ward With ‘Unhealthy Obsession’ Over Last Boyfriend & Sued Him For Sexual Harassment When They Split
pusssykatt200 2   01/31/14 12:06 PM
x*She has more of a case that he does... what a dirtbag! NT
robbierob01/31/14 06:13 PM
x*I hope she f*cks Peters into the dirt. He is the one who should have gone to the psych ward. NT
PointBeing01/31/14 05:44 PM
*WWHL anyone watching? NT
PointBeing424 15   01/30/14 08:13 PM
x*That was absolutely hilarious! I almost peed myself when Andy was singing the You Oughtta Know questions! NT
Karina8601/31/14 12:27 PM
x*i have to watch it again NT
PointBeing01/31/14 05:00 PM
x*Hee hee, I've watched it 2 more times. Classic! Not sure if I can imbed a Bravo video, but I'll try...
Karina8601/31/14 05:15 PM
x*So funny thanks. NT
mgbaloo01/31/14 05:38 PM
x*You're welcome! The Full House gang were great guests, it was such a fun show :) NT
Karina8601/31/14 05:40 PM
x*Was she quick-ly re-PLACED?! NT
PointBeing01/31/14 05:21 PM
x*hahaha! I'm still giggling! NT
Karina8601/31/14 05:31 PM
x*i watched it 20 times NT
PointBeing01/31/14 05:32 PM
x*oh god, you're gonna make me watch it again, aren't you? haha, I've watched it 3 more times since I said I watched it 2 more times! lol NT
Karina8601/31/14 05:34 PM
x*no, summarize it! NT
petite601/30/14 08:17 PM
x*you have to watch Andy ask Dave "you outta know" questions in the voice of Alanis M. singing them lol NT
PointBeing01/30/14 08:26 PM
x*YES! Toooooo funny! NT
Karina8601/31/14 12:28 PM
x*Stamos high. Sagot drunk. Dave you outta know NT
PointBeing01/30/14 08:24 PM
x*ROFL OMG!!! NT
petite601/30/14 09:04 PM
x*Yup! Totally agree. NT
dwig22201/30/14 08:26 PM
*Jill Zarin Speaks Out About Ramona Singer’s Divorce! Ramona Pretended Her Marriage Was Perfect For Years!
petite6509 10   01/30/14 05:11 PM
x*And what wife who truly loves her spouse, and has children to think about, doesn't try to pretend everything is OK. Human nature. NT
agent9901/31/14 07:38 AM
x*Omg I'm cackling, so sloppy! NT
Dexter01/30/14 05:53 PM
x*I'm flawless...
petite601/30/14 08:23 PM
x*Is Jill Zarin channeling Beyonce now?? NT
mgbaloo01/30/14 05:50 PM
x*What is wrong with Jill's face in the picture on the article? I wouldn't have recognized her. NT
pusssykatt01/31/14 10:53 AM
x*What are you talking about? Stop trying to start a WAR!!! hahahaha NT
petite601/30/14 07:19 PM
x*Editing is such a nice feature, lol NT
mgbaloo01/31/14 03:51 AM
x*I was really hoping to read Jill dish some dirt. NT
sassyflalassy01/30/14 05:50 PM
x*I was too. NT
mgbaloo01/30/14 05:52 PM
x*Is Beyonce the new Rick Astley? NT
TwoMinutesHate01/30/14 05:12 PM
*Apollo Confirms Whether Or Not Phaedra Kicked Him To The Curb Following Fraud Arrest!
pusssykatt187 1   01/30/14 03:30 PM
x*Since it sounds like she may be involved in this too, neither one will kick the other to the curb. Can't testify against a spouse! NT
Fourplusthecat01/31/14 05:59 AM
*Rosie O’Donnell Sold Home To Get Away From “Crass” Real Housewives Neighbors?
pusssykatt277 2   01/30/14 03:25 PM
x*I think this is probably a bunch of crap. I follow Rosie on Twitter, and she's far too busy to worry about those losers, imo! NT
Karina8601/31/14 12:35 PM
x*WOW coming from Rosie O’Donnell LMAO now that's bad NT
L2401/30/14 05:08 PM
*The men of RHOA appear on Bethenny
pusssykatt222 6   01/30/14 11:42 AM
x*I am beyond irritated that Bravo has been putting Bethenny on at 6:00pm. That show is a dog. NT
sassyflalassy01/30/14 03:02 PM
x*I'm always taken back that she can get such a listers on her show. Omarosa is on this episode, where does she find the time. NT
Dexter01/30/14 03:07 PM
x*Tho I will say, I've seen the clip before and Oma goes in on Beth, and she's right. NT
Dexter01/30/14 03:11 PM
x*Thank you. 'I've been here 10 years. I hope you're still here next year.' lol "Honey, you made cupcakes. I worked in the White House. Get a grip!"
PointBeing01/30/14 03:42 PM
x*This is the episode on tonight? I've never seen a single episode of her show *said with pride* but I may have to tune in for this. NT
cantgetenough01/30/14 03:51 PM
x*i think so. i don't watch either NT
PointBeing01/30/14 03:55 PM
*Apollo Nida Laughs in the Face of His Critics
pusssykatt128 0   01/30/14 11:36 AM
*Three Ways Bravo Can Save the "Real Housewives" Franchise
pusssykatt139 2   01/30/14 11:34 AM
x*Except numbers aren't down, chile bye. NT
Dexter01/30/14 12:52 PM
x*Looks like the Housewives are doing just fine. NT
sassyflalassy01/30/14 02:53 PM
*Aviva Drescher big announcement the day Ramona Singer and hubby SPLIT!
pusssykatt195 2   01/30/14 11:31 AM
x*Aviva is one of the most talked about reality stars on tv? What kind of fucketry book description is that. NT
Dexter01/30/14 12:51 PM
x*oh boy. NT
shortcake01/30/14 11:35 AM
*Phaedra Parks Linked To Apollo’s Criminal Fraud Enterprise
pusssykatt116 1   01/30/14 11:27 AM
x*Of course she's involved. NT
Dexter01/30/14 12:49 PM
*Lisa Vanderpump just tweeted this...it's HYSTERICAL! (link inside) ...
KatOnAHotPC268 2   01/30/14 09:33 AM
x*lmao @ Yolanda NT
Dexter01/30/14 12:55 PM
x*They ripped this off of Joel McHale!!! Lou did it first!!! That being said... ROFLOL @ the "Brandi Dog"... awesome. NT
shortcake01/30/14 10:34 AM
*Ramona Singer files for divorce.
dwig222121 3   01/30/14 08:32 AM
x*the fortune teller was spot on. NT
shortcake01/30/14 10:36 AM
x*She blamed Luann for that fortune teller but the fortune teller nailed it. NT
sassyflalassy01/30/14 03:01 PM
x*I feel bad for her. It must be tough. It also must be tough on Avery :( NT
mgbaloo01/30/14 08:44 AM
*Joanna Krupa Reportedly Wants In On 'Real Housewives Of Beverly Hills'
L24659 37   01/29/14 03:45 PM
x*Sorry L... but I would LOVE if this happened!!! NT
shortcake01/30/14 10:30 AM
x*Fun or not fun? I only watched one season of Miami (now I heard it's probably cancelled)? NT
IrishA01/29/14 05:37 PM
x*I only watched first season so I am not familiar with Joanna. sounds like I might be better off that way lol NT
mgbaloo01/30/14 11:49 AM
x*Miami Sucks! definitely my least fave by a landslide. NT
shortcake01/30/14 10:27 AM
x*Joanna is a horrible person NT
L2401/30/14 04:22 AM
x*she doesn't bother me... I like looking at her :) NT
shortcake01/30/14 10:29 AM
x*Me too. I forgive the ugliness on the inside because she's just so beautiful. I know that makes me shallow, but it's okay because it's
cantgetenough01/30/14 10:31 AM
x*I can't remember what she did that has everyone disliking her so much... is it the rumours about Yolanda's ex? NT
shortcake01/30/14 10:35 AM
x*What made me dislike her was her behavior towards Lisa at the reunion. She was being nasty about Lisa's troubles conceiving. It was appalling NT
maxine1201/30/14 11:03 AM
x*Lisa should stop the coke for a bit, maybe it would help her conceive? NT
Dexter01/30/14 12:46 PM
x*That's how she treats most people
L2401/30/14 11:28 AM
x*Joanna is great entertainment, her and Lea are the only reason to watch NT
Dexter01/30/14 12:47 PM
x*I'll give it that, she's entertaining NT
L2401/30/14 02:03 PM
x*But, but, but....she's soooooooo pretty. And, she's kind to animals. Shouldn't that count for something? Anything? NT
cantgetenough01/30/14 11:38 AM
x*LOL you two, your right about that, gotta give her the animal thing *sigh* NT
L2401/30/14 02:02 PM
x*Yes!!! that's why I started liking her... she does so much good work for animals. NT
shortcake01/30/14 11:43 AM
x**whimper* don't be disappointed in me :'( ... honestly I just couldn't remember what she'd done, IA... being pretty doesn't abdicate bad behaviour. NT
shortcake01/30/14 11:34 AM
x*oh yes, I forgot about that. NT
shortcake01/30/14 11:12 AM
x*No, I think it goes back to the first season when she was a mean drunk and maybe the way she treated her sister. I don't think it was one single
cantgetenough01/30/14 10:41 AM
x*ohhh ok... well ita about their sex life, I don't wanna her about that Anymore.. make it stop! I wonder if Roman does that *blinking* throughout :/ NT
shortcake01/30/14 10:43 AM
x*With Kyle leaving this would be the perfect move. Joanna vs Brandi. #TeamJo NT
Dexter01/29/14 03:47 PM
x*Is Kyle really leaving? Hope not NT
colleenag01/29/14 04:07 PM
x*Kim is most likely out, and Kyle won't do the show without her. A big change is coming. NT
Dexter01/29/14 04:25 PM
x*Oh NO! NOW how will we get to next years Hollywood Collector's Club?! LOL, just kidding! Actually, I think Kim might be my fave of ALL this year! NT
KatOnAHotPC01/30/14 09:14 AM
x*I read all of their blogs and then I read the comments. The comments on Kim's blog are overwhelmingly positive about what a breath of fresh air
cantgetenough01/30/14 09:26 AM
x*I love it lol NT
L2401/30/14 10:08 AM
x*I hope they reconsider letting Kim go (if that's what they are thinking). She's a great redemption story and her segments are fun. She brings the
cantgetenough01/29/14 04:47 PM
x*Certainly they'll get rid of Carlton? She's just horrific. But Kim needs to go too NT
Guerita01/29/14 07:55 PM
x*Omg the praying next to the trashcan segment was priceless. Save Kim!!! NT
IrishA01/29/14 05:31 PM
x*LOL NT
shortcake01/30/14 10:30 AM
x*I think she's harmless & brings levity. NT
HumblePie01/29/14 09:49 PM
x*I think people are really liking her this season NT
L2401/29/14 05:32 PM
x*She can be so crazy and it's always the others' reactions to her that crack me up. NT
IrishA01/29/14 05:35 PM
x*I like her interviews, but the majority of this season has been about her dog. Bravo doesn't feel like she adds anything anymore. NT
Dexter01/29/14 04:54 PM
x*She isn't going anywhere. NT
cantgetenough01/29/14 04:08 PM
x*Couldn't agree more. No way would Kyle voluntarily walk. (I don't want to SEE her walk either!) :-) NT
KatOnAHotPC01/30/14 09:18 AM
x*I agree with you. Kyle can threaten all she wants but she will not give up this gig NT
robbierob01/29/14 04:41 PM
*Apollo Nida Armed & Dangerous When Arrested – Exclusive Arrest Docs
pusssykatt207 2   01/28/14 08:19 PM
x*I think that was a long time ago, not his recent arrest. NT
dwig22201/29/14 06:35 AM
x*Wow, he has quite the rap sheet doesn't he! NT
littlewop01/28/14 10:52 PM
*'She's begged Mario to take her back!' Real Housewives' Ramona Singer tries to save 27-year marriage after split becomes public
petite6307 6   01/28/14 02:57 PM
x*he's a dog & she is psycho. NT
shortcake01/28/14 05:15 PM
x*A match made in reality tv heaven. NT
cantgetenough01/28/14 06:03 PM
x*pretty much. NT
shortcake01/29/14 12:48 PM
x*Mario looks good for 60, NT
Dexter01/28/14 03:07 PM
x*give a 60 year old some Viagra and next you know he is chasing 20 year olds NT
EightOsix01/28/14 07:46 PM
x*& knocking them up... how responsible! NT
shortcake01/29/14 12:48 PM
*Barff...cannot take any more of Charcoal "arent you shocked" Gebbia NT
robbierob287 15   01/28/14 02:11 PM
x*who ? NT
Lark01/28/14 08:34 PM
x*carlton NT
EightOsix01/29/14 08:40 AM
x*She's so defensive about everything. And angry lol. NT
IrishA01/28/14 05:38 PM
x*She's the worst, most pointless housewife ever cast on any of the shows (that I've seen). She needs to go poof. NT
cantgetenough01/28/14 03:21 PM
x*I agree, I think she is revolting. NT
sassyflalassy01/28/14 02:59 PM
x*ugh I bet her house smells like a fish market NT
robbierob01/28/14 03:20 PM
x*ROFL and her little baby talk with her blond friend was gross. "You get nakey" "No, you get nakey" "No, you get nakey first." Kill me now. NT
sassyflalassy01/28/14 04:29 PM
x*OMG That was annoying. What kind of image is she going for? NT
L2401/29/14 04:57 AM
x*her and the nanny seem like lovers NT
EightOsix01/28/14 07:41 PM
x*I'm wrenching now just thinking about how stupid they both sounded. I think they thought it was sexy NT
robbierob01/28/14 07:17 PM
x*I think she's watched too many Austin Powers movies NT
robbierob01/28/14 07:42 PM
x*lol NT
shortcake01/28/14 05:48 PM
x*Are you referring to Carlton? NT
colleenag01/28/14 03:06 PM
x*yep NT
sassyflalassy01/28/14 03:07 PM
x*Yah, she's so phony, cmon, she just comes on too strong for me, give it a rest...she comes off as insecure to me NT
colleenag01/28/14 03:29 PM
*How come we aren't discussing the Vanderpump Mules? Does anyone else get the feeling we are being punked? Is this like The Hills where it's
cantgetenough1702 72   01/28/14 10:45 AM
x*I have a question. Several times during the show Stassi said that she would turn everyone against Kristen and waved her hands indicating all of the
chris426601/29/14 02:47 AM
x*they realize it. Stassi is the star and she will turn the cameras away from anyone who goes against the dictatorship. NT
PointBeing01/29/14 05:04 PM
x*unfortunately because they do. Its so crazy! NT
EightOsix01/29/14 08:41 AM
x*Because she's Stassi
L2401/29/14 05:03 AM
x*OMGLOL! NT
shortcake01/29/14 12:56 PM
x*LOL Did you see WWHL? Andy did something like the world according to Stassi, and all her evil sayings it was funny NT
L2401/29/14 02:59 PM
x*No... I didn't see that... but I love it :D NT
shortcake01/30/14 10:37 AM
x*Lmao NT
chris426601/29/14 12:50 PM
x*Andy commented on her new hairdo and mentioned how much she looks like Chelsea Clinton. Stassi didn't look happy lol. NT
IrishA01/29/14 09:06 AM
x*Lol. I didn't watch it yet. NT
chris426601/29/14 12:51 PM
x*lmao... burn! NT
shortcake01/29/14 12:46 PM
x*omg yes that was so funny. She did say the new "do" was pretty much removing the extensions too NT
L2401/29/14 10:18 AM
x*lol called it :D NT
shortcake01/29/14 10:38 AM
x*I know I thought of you when she said it lol NT
L2401/29/14 12:32 PM
x*lol... I hate fake hair! everyone is always asking me... is that your real hair???
shortcake01/29/14 12:40 PM
x*I was LMAO every time Kristin said Jax is mentally unstable...she would know NT
EightOsix01/28/14 07:34 PM
x*It's fun watching VP Rules. Stassi backhanded Kristen last night and it was high time someone slapped some sense into her. Hilarious. NT
shesgg01/28/14 05:44 PM
x*Jax really seems to have no moral compass at all. NT
sassyflalassy01/28/14 07:07 PM
x*He is so narcissistic!!! NT
EightOsix01/28/14 07:31 PM
x*ok... now i gotta catch up!! NT
shortcake01/28/14 05:46 PM
x*I dunno. Tom nearly cried when Jax said he didn't use protection. NT
PointBeing01/28/14 05:15 PM
x*& one of the boys cried at brunch... can't remember which, the one stassi was laughing at... must be real lol. NT
shortcake01/28/14 05:24 PM
x*Tom looked like he just tested positive. NT
PointBeing01/28/14 05:29 PM
x*Tom said Jax stinks all the time, he looks like he needs a shower all the time to me too. I'd never have sex with that pig. NT
shesgg01/28/14 05:59 PM
x*he said his breath stinks all the time, and people kiss on that? gag NT
EightOsix01/28/14 07:32 PM
x*Jax said Kristen smells like coffee and cigarettes. They're perfect for one another. NT
cantgetenough01/28/14 07:44 PM
x*It's really a mess when Scheana is the most stable chick on the show, NT
sassyflalassy01/28/14 06:08 PM
x*lol no doubt! NT
shortcake01/29/14 12:47 PM
x*LOL...that or she isn't getting enough air time to screw up NT
EightOsix01/28/14 07:21 PM
x*What's the deal with Ariana? Is she also a wanna-be-starlet? NT
IrishA01/28/14 06:13 PM
x*She looks good in glasses. Unlike Scheana. NT
sassyflalassy01/28/14 06:13 PM
x*she really does wear them well... scheana's binoculars aren't a good look. NT
shortcake01/28/14 06:27 PM
x*Ariana seems kind of normal. Which is kinda scary lol. NT
IrishA01/28/14 06:16 PM
x*I agree, why she wants to be around all that mess is beyond me lol Tom? NT
L2401/28/14 06:58 PM
x*Nah she's too smart for Tom. They were drunk and kissed once in a pool, big deal. We've all done that lol. NT
IrishA01/28/14 07:30 PM
x*yeah she does look smarter then that NT
L2401/28/14 07:38 PM
x*She's cute but I consider her a plot device rather than a full on character. Sort of like the Friends of the Housewives. NT
sassyflalassy01/28/14 06:19 PM
x*exactly. NT
shortcake01/29/14 12:46 PM
x*Kristen and Tom are definitely scripted and made up. NT
PointBeing01/28/14 04:22 PM
x*Here's the script. Kristin says "I'm done" at least five times per episode. NT
sassyflalassy01/28/14 04:28 PM
x*Lol that's pretty much it. Tom's obsessed with his hair. NT
IrishA01/28/14 05:47 PM
x*i wish she'd go with it already. NT
shortcake01/28/14 05:06 PM
x*she moved out of Tom's apt 2 weeks ago NT
PointBeing01/28/14 05:08 PM
x*ha! good... I'm several weeks behind. NT
shortcake01/28/14 05:11 PM
x*real time, not show time NT
PointBeing01/28/14 06:08 PM
x*oh... k. NT
shortcake01/28/14 06:28 PM
x*This show taped nine months ago and she only moved out two weeks ago? NT
cantgetenough01/28/14 06:13 PM
x*guess her contract was dumped NT
PointBeing01/28/14 06:16 PM
x*Next week is the finale. Do they have reunion shows like the HW? NT
IrishA01/28/14 06:15 PM
x*They do. They've already taped it. NT
cantgetenough01/28/14 06:16 PM
x*Thanks. Should be fun :) I wimped out and only made it through a few episodes last season. NT
IrishA01/28/14 06:19 PM
x*Lol...me too. This season I threw caution to the wind and went all in. NT
cantgetenough01/28/14 06:30 PM
x*Two weeks is not enough with a wishy washy person like Kristen. Let's see if she goes 6 months. NT
sassyflalassy01/28/14 05:40 PM
x*Remember that girl that cussed out Jax last season? said how she let him have sex with her without a condom, do people say that if it's not real? NT
petite601/28/14 10:51 AM
x*i totally forgot about her... she was supposed to be in that Jennifer Aniston stripper movie (what's it called?).. wonder if she made it in. NT
shortcake01/28/14 11:44 AM
x*Laura Leigh? NT
sassyflalassy01/28/14 03:00 PM
x*Yes, she did, very good turn in The Millers NT
colleenag01/28/14 03:02 PM
x*hmmm... cool thanx. NT
shortcake01/28/14 05:07 PM
x*She was also in the Jennifer Love Hewitt Lifetime series "The Client List" NT
littlewop01/28/14 04:52 PM
x*I, mercifully, did not watch it last season. Do these people have parents? NT
cantgetenough01/28/14 10:56 AM
x*I had to stop watching. They were making my generation look bad lol. NT
petite601/28/14 11:02 AM
x*I can't watch either. If I want to see 20 somethings, get drunk, then fight and screw, I'll just go to DC club on a Saturday night with my friends. NT
Dexter01/28/14 12:23 PM
x*It's Bravo's version of '99%-ers Behaving Badly'. If you want to see '1%-ers Behaving Badly', you have to watch #RichKids of Beverly Hills on E!
IrishA01/28/14 11:30 AM
x*I don't watch #Richkids but does anybody else remember this awesome show?
Dexter01/28/14 12:36 PM
x*Lol,yes NT
IggysPINKTights01/29/14 09:55 AM
x*Omg that looks like pure trash! (I'll see if I can find it online) lol. NT
IrishA01/29/14 09:16 AM
x*I watched 10 minutes of Rich Kids and that was too much for me. I do have standards. They are very low, but still. NT
cantgetenough01/28/14 11:59 AM
x*ROFL, hahah. NT
sassyflalassy01/28/14 03:01 PM
x*that show looks awful... have you watched it? NT
shortcake01/28/14 11:41 AM
x*I have. It's another of those train wrecks, but you just can't look away. It does have some crossover with RH...Mauricio is a sort of mentor to one
IrishA01/28/14 12:11 PM
x*oh lord... a billionaire sponsored limitless credit card sounds fab tho ;) NT
shortcake01/28/14 05:10 PM
x*It's actually no worse than the Kardashians or Housewives shows. Just some uber-rich kids flaunting their extravagant lifestyles.
IrishA01/28/14 05:37 PM
*Media Takeout 01/27/14 **BLIND ITEM**
pusssykatt843 11   01/27/14 10:01 PM
x*From what I read Nene and Apollo were coked up. I don't know if I really buy that.since Kenya was over an hour late and anybody that has done coke
Dexter01/27/14 10:12 PM
x*LOL I didn't know this NT
petite601/28/14 08:53 AM
x*...
IrishA01/28/14 09:34 AM
x*LOL stop trying to become the Gif Queen! NT
petite601/28/14 09:46 AM
x*...
IrishA01/28/14 09:49 AM
x*ROFL you need to go back to posting sexy men gifs. NT
petite601/28/14 10:12 AM
x*...
PointBeing01/28/14 04:27 PM
x*Yes, more of this please! NT
colleenag01/28/14 04:34 PM
x*NeNe sez...
IrishA01/28/14 10:25 AM
x*lololol.... lovvvve it! NT
shortcake01/28/14 11:44 AM
x*LOL@shawty NT
petite601/28/14 11:07 AM
*How the Feds Built Their Case Against Phaedra Parks’ Husband, Apollo Nida
pusssykatt494 11   01/27/14 08:30 PM
x*I still don't understand how he got mixed up in this. From another woman? NT
petite601/28/14 08:55 AM
x*From the article, he was the mastermind...he was the one who paid the postal workers to steal the retirement checks and set up the phony car co's. NT
IrishA01/28/14 09:36 AM
x*wow. NT
shortcake01/28/14 11:45 AM
x*He's that bright?? He must be a true con, because he comes off like an idiot NT
petite601/28/14 10:14 AM
x*He's an ex-con. He served 5 years of an 18-year sentence for racketeering under the RICO statute. He married Phaedra when he got out in 2009. NT
IrishA01/28/14 10:24 AM
x*I am told they learn a lot in prison, and most is not good. NT
sassyflalassy01/28/14 03:04 PM
x*Thoughts on who the "several" real housewives cast members involved are....besides Phaedra I say Kenya, Todd, and possibly Cynthias hubby NT
Fourplusthecat01/27/14 09:33 PM
x*I agree they seem likely. Now we know how Apollo afforded $8,000 at strip clubs. NT
pusssykatt01/28/14 10:04 AM
x*If I heard my husband spent $8000 in strip clubs, there would be hell to pay. NT
sassyflalassy01/28/14 04:31 PM
x*You ain't a kiddin'! I think the most mine has spent was 40.....and I was none to thrilled about that! NT
Fourplusthecat01/29/14 09:37 AM
x*scum NT
PointBeing01/27/14 08:49 PM
*WWHL Tonight's Poll
PointBeing159 2   01/27/14 08:13 PM
x*Kristen took it 52/48 over Stassi lol. NT
IrishA01/28/14 05:49 PM
x*I know! The next question would be who do you believe? Jax or Kristen? NT
PointBeing01/28/14 06:07 PM
*RHOBH - This pool party is so stupid. NT
Dexter797 47   01/27/14 05:08 PM
x*Everything Cartoon does is stupid. NT
cantgetenough01/28/14 06:55 AM
x*I think she's trying way too hard to get camera time! NT
robbierob01/28/14 10:08 AM
x*No one should have to try that hard to have fun. Where were the hot boyz??? NT
IrishA01/28/14 09:41 AM
x*she loves the woman body, its so beautiful ...etc etc NT
EightOsix01/28/14 07:17 PM
x*Jimmy McNichol is just one more example of a teen idol during my day whose looks have gone to shlt. NT
GetEmDrunk01/27/14 07:38 PM
x*he looked like an older version of himself NT
PointBeing01/27/14 08:11 PM
x*....who forgot about the importance of dental care. At least he doesn't look like a crack addict...I'll give him that. NT
GetEmDrunk01/27/14 08:13 PM
x*Housewives Coven! Yes!!!! A brand new story line for the franchise "Don't hex my children" I LOVE IT NT
Dexter01/27/14 05:59 PM
x*Hexarama! NT
mgbaloo01/27/14 06:08 PM
x*lol NT
shortcake01/27/14 06:38 PM
x*Kyle will be bald for the reunion NT
Dexter01/27/14 06:10 PM
x*With a nervous tick. NT
mgbaloo01/27/14 06:14 PM
x*she already has 2: hair flips & that Cher tongue thing NT
PointBeing01/27/14 06:36 PM
x*....
mgbaloo01/27/14 06:45 PM
x*lol NT
Dexter01/27/14 06:15 PM
x*Carleton is so paranoid about Kyle lol NT
mgbaloo01/27/14 05:57 PM
x*Carleton is such a bitch...and not in a fun way. NT
GetEmDrunk01/27/14 07:35 PM
x*or a witch with a B NT
robbierob01/28/14 09:52 AM
x*she should be paranoid about what's going on with her face. NT
petite601/27/14 05:59 PM
x*Now Joyce believes it. lol NT
mgbaloo01/27/14 05:59 PM
x*I love how next week she asks her if she put a curse on her..LOL NT
EightOsix01/28/14 08:48 AM
x*Lol. One minute Joyce says she does not believe that stuff then she asks about a curse. Too funny! NT
mgbaloo01/28/14 08:54 AM
x*I was a bit disappointed in Joyce to see that next week she thinks that Cartoon really did put a curse on her family, but given that her
cantgetenough01/28/14 09:35 AM
x*ROFL I would have wondered after that too NT
petite601/28/14 10:56 AM
x*Joyce was doing good...saying she doesn't believe in that kind of stuff...now she is turning around & asking Carlton if she put
SkyBluePink01/28/14 10:27 AM
x*Fear? Just in case? NT
cantgetenough01/28/14 10:41 AM
x*LOL these people!! When does NYC start? Lol NT
petite601/27/14 06:00 PM
x*Lol. We need NY now! NT
mgbaloo01/27/14 06:46 PM
x*march whatever is waaaaay too far away :*( NT
shortcake01/27/14 07:13 PM
x*Kyle has lots of practice as an actress, she acts like a bitch all the time NT
Dexter01/27/14 05:48 PM
x*Well here is where Yolanda is getting mad at Lisa. NT
mgbaloo01/27/14 05:44 PM
x*I'm so curious how many steps it is to Yolanda's table. Looks insane NT
EightOsix01/28/14 08:45 AM
x*Dunno, but that view is totally worth it. NT
IrishA01/28/14 09:40 AM
x*I heard that she sold that house. Can't remember where I heard it. NT
sassyflalassy01/28/14 03:07 PM
x*They sold their condo in Canada and I heard they're having private showings of the Malibu place. They're still there, tho, as far as I know. NT
IrishA01/28/14 05:50 PM
x*oh now Brandi's hand is broke again NT
Dexter01/27/14 05:44 PM
x*That was sweet of Kim to hold Petites baby. NT
Dexter01/27/14 05:21 PM
x*lmao! It was squishy too. NT
mgbaloo01/27/14 05:23 PM
x*Kyle is VERY calculated, Carlton is right 'bout that! NT
Dexter01/27/14 05:19 PM
x*Carlton? ROFL NT
petite601/27/14 05:49 PM
x*I don't think she is, Carlton has been pretty unfair to her. I think several of them want to take the show over and run the older ones out. NT
shesgg01/27/14 05:28 PM
x*Bingo! NT
mgbaloo01/27/14 05:19 PM
x*For a pool party few people are in the pool. NT
mgbaloo01/27/14 05:16 PM
x*There was DNA in the pool. Oh, Joyce NT
GetEmDrunk01/27/14 07:41 PM
x*And Brandi is her usual dumb bltchy self. Really, does she have to ruin every dang party? NT
shesgg01/27/14 05:12 PM
x*stick the burger in your yap and shut up, brandi NT
Dexter01/27/14 05:11 PM
x*Seriously. She's such a moron. NT
shesgg01/27/14 05:13 PM
*Why is a Bethenny talk show repeat on my Bravo at 6:00pm??? She is just awful. NT
sassyflalassy223 17   01/27/14 04:07 PM
x*Ugh .. When will she go back into her cave never to be heard from again .. NT
CatsMommie01/27/14 05:33 PM
x*I wish Kelly had her own show! NT
petite601/27/14 04:13 PM
x*Noooooooo! Scary Island is long behind us ...thank goodness. NT
mgbaloo01/27/14 05:34 PM
x*X2 NT
shortcake01/27/14 06:33 PM
x*No way more scary island .. Besides I am up here ^^ and you are down here __ that's why you don't understand how awesome scary island is .. Only just
CatsMommie01/27/14 05:49 PM
x*LOL Cm!! You need to post more! NT
petite601/27/14 06:54 PM
x*brilliant. NT
shortcake01/27/14 06:34 PM
x*Lol! NT
mgbaloo01/27/14 05:55 PM
x*OMG you gave me a gift bag that's so impersonal and You are full of knives .. But Satchels of Gold ... Now tell me you don't miss that .. LOL NT
CatsMommie01/27/14 06:00 PM
x*Okay Maybe a little. I felt somewhat crazy listening to her. lol NT
mgbaloo01/27/14 06:07 PM
x*At one point I felt bad also because I do think she is nuts but after how so many of the other housewives have turned I want crazy back .. LOL NT
CatsMommie01/27/14 06:10 PM
x*Yep. It was innocent crazy not this fake drama crazy. lol NT
mgbaloo01/27/14 06:47 PM
x*Close your eyes, open your eyes. NT
chris426601/27/14 05:38 PM
x*kelly who? NT
EightOsix01/27/14 05:14 PM
x*It had better not become a regular thing, f her. NT
Dexter01/27/14 04:09 PM
x*I have my unhappy face on. I detest her. And yes, I wouldn't mind seeing more of Kelly and less of Bethenny. NT
sassyflalassy01/27/14 04:25 PM
x*she irritates me now.... it took awhile, but I'm there. NT
shortcake01/27/14 06:36 PM
Previous - << 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 - Next

Extra information
N/A registered and N/A anonymous users are browsing this forum.

Moderator:  Dreamer, Cindy, Disneyisme, Starr, Whirley, KWren11 

Favorite Forum! (toggle)

Forum Controls
Mark all read
Permissions
You cannot start new topics
You cannot reply to topics
HTML is disabled
UBBCode is enabled

Legend:
New posts
New posts
No new posts
No new posts


Show:
Topics:
Replies:
Search forum:
Words:
Poster:
Topics Only
Subjects Only
Search Reality Shows
Google
  Web Joker's   
Forums>>Reality Shows>>The Real Housewives


Contact Us | Privacy statement | User List | Game Room | Retired Forums | Acronyms and Board Terms Home

*
UBB.threads™ 6.2.1


Copyright 2013 JokersUpdates.com (v6.2x.S2)