Real Housewives Twitter Activity (Twitter List)

Forums>>Reality Shows>>The Real Housewives

Subject Poster V R Posted on
*Amber and Jim Marchese on RHONJ Haters and the "Amazing" Florida Episode — Exclusive
L24156 0   09/20/14 06:53 AM
*'Real Housewives of New York' will film without Aviva Drescher, who's going to new 'Marriage Boot Camp'
pusssykatt182 1   09/19/14 09:38 AM
x*LOL marriage boot camp. Isn't that supposed to be if you are having marriage issues? Maybe she should have gone with her dad .. It could be gross dad
CatsMommie09/19/14 04:13 PM
*Dina Manzo accused of plotting against Jacqueline Laurita
xrayspex1463 9   09/19/14 07:26 AM
x*I believe it about Dina. One reason I stopped watching was that I do not like her very much. NT
mgbaloo09/19/14 07:33 AM
x*I dislike both but I am also not a fan of using her son for reality TV when he is not old enough to give consent and first and foremost this is HIS
CatsMommie09/19/14 04:10 PM
x*I am not crazy about Jacqueline but I like Dina even less. NT
sassyflalassy09/19/14 03:05 PM
x*Same here...although I don't like Jacqueline either. NT
pusssykatt09/19/14 08:49 AM
x*Jac is crazy but she does not bother me that much. There is something I really do not like about Dina. NT
mgbaloo09/19/14 08:56 AM
x*Just the opposite for me. NT
Shar09/26/14 09:24 AM
x*Somehow getting to know Dina better, Caroline look better. Did I just say that? NT
augie09/19/14 04:50 PM
x*Lol. I know what you mean :) NT
mgbaloo09/19/14 05:25 PM
x*I know what you mean, and I also agree. NT
sassyflalassy09/20/14 01:05 PM
*NJ housewives this season is very depressing an emotional NT
xrayspex250 4   09/18/14 03:39 PM
x*When they are talking about Rino's colon, things have reached a new low. NT
sassyflalassy09/18/14 04:07 PM
x*but it's so beautiful! NT
Karina8609/18/14 04:17 PM
x**said in my Rino voice* "That's an understatement!". NT
sassyflalassy09/18/14 04:26 PM
x*I am not liking the new cast much. And yes the storylines are depressing. Surely they have other things they could shoot for the show. NT
chirtygirl7409/18/14 06:28 PM
*Brooks caught on tape admitted he cheated on Vic and with Hookers
CatsMommie905 5   09/18/14 10:25 AM
x*:( I hate him. Poor Vicky NT
Karina8609/18/14 04:19 PM
x*I dislike him but Vicki needs to make wiser choices in her love life. Fool me once and so forth. NT
mgbaloo09/19/14 09:57 AM
x*I hope now she leaves his butt. Who knows what he could bring back and she does not need that mess. She is looking good and enjoying life and she can
CatsMommie09/18/14 08:20 PM
x*As Gomer Pyle would say,"Surprise, surprise, surprise!" although he would not be sarcastic, lol NT
mgbaloo09/18/14 12:29 PM
x*lol! NT
Karina8609/18/14 04:20 PM
*Uhmmm- Rino naked in that supposedly sexy underware with his penis in that thing made my dick shrivel like I took a cold shower! NT
xrayspex130 1   09/17/14 11:56 AM
x*Be still my heart. NT
sassyflalassy09/17/14 03:48 PM
*Joe And Teresa Giudice Divorcing
pusssykatt1591 7   09/16/14 01:22 PM
x*OMG- I bet Kim D finally knocked some sense into her! NT
xrayspex09/17/14 11:54 AM
x*I don't believe they are divorcing. They have finally faced that they have been living beyond their means for years. NT
sassyflalassy09/16/14 02:44 PM
x*I think its for legal purposes. Maybe if his "assets" are seized they can only get his half if Theresa has her split. NT
LuLu2709/17/14 04:37 PM
x*If it's true, that would be my guess as well NT
Karina8609/18/14 04:19 PM
x*Unless Joe asked for this I do not believe this .. They are selling because they need the money to pay legal fees NT
CatsMommie09/16/14 02:29 PM
x*This rumor has been floating around for quite a while, but she keeps denying it. They are selling things because they need the money for lawyers NT
L2409/16/14 01:51 PM
x*Hmmm interesting if true. NT
mgbaloo09/16/14 01:47 PM
*'Real Housewives' star Aviva Drescher sued for $620,500 over unreturned paintings
pusssykatt364 5   09/16/14 01:19 PM
x*I will NOT miss Aviva NT
robbierob09/16/14 04:01 PM
x*Or her skeevy father... NT
littlewop09/17/14 08:53 AM
x*gross George and his chicklet choppers NT
robbierob09/17/14 11:30 AM
x*That would make a great name for a punk band. NT
sassyflalassy09/19/14 03:06 PM
x*LOL. NT
Shar09/26/14 09:20 AM
*Anybody watching tonight? NT
sassyflalassy2401 44   09/14/14 04:36 PM
x*Well, I gotta get back on da bag known as Big Brother, I will watch the last 8 minutes of NJ after it's done! NT
Karina8609/14/14 05:52 PM
x*Thanks for staying on da bag as long as you did, Karina. NT
sassyflalassy09/14/14 05:54 PM
x*Well, I'm sure glad I came back to watch the last 8 minutes...I doubt I could've slept w/out knowing that Rino has such a beautiful colon! NT
Karina8609/14/14 06:52 PM
x*Rino has a pretty colon. Who knew? NT
sassyflalassy09/14/14 05:51 PM
x*OMG, NOBODY wants to be "checked on" when they are suffering the after affects of pre-colonoscopy juice! Poor guy! NT
Karina8609/14/14 05:42 PM
x*Did you guys know Amber had cancer ::::::flee NT
L2409/14/14 05:45 PM
x*Never mind, :::::flee. Get back on da bag, L24. NT
sassyflalassy09/14/14 05:47 PM
x*;-) NT
L2409/14/14 05:49 PM
x*lol! I know it's serious & I should feel some empathy, but I'm soooo tired of only hearing about THAT! NT
Karina8609/14/14 05:47 PM
x*Right, I by no means am making light of it, but it's like she is using it to stay relevant on the show, she has nothing else but an a$$ for a hubby NT
L2409/14/14 05:48 PM
x*Oh my heavens, this show is a downer tonight. NT
sassyflalassy09/14/14 05:48 PM
x*yep! NT
Karina8609/14/14 05:49 PM
x*I know Dina isn't real popular around here, but I do like how loyal she is to Teresa. NT
Karina8609/14/14 05:36 PM
x*Agree. But I wanna know why the drama with Caroline before I am all in. NT
sassyflalassy09/14/14 05:38 PM
x*I am curious about that too...I would imagine it can't be easy to have such a domineering, bossy older sis, but it has to be more than that NT
Karina8609/14/14 05:40 PM
x*I would turn the bull up on high on Theressa...why would you invite peeps over the night before your hubs colonoscopy? NT
Karina8609/14/14 05:33 PM
x*I know. The only friends you want that night are an open toilet and 5 rolls of 2 ply. NT
sassyflalassy09/14/14 05:35 PM
x*Exactly! NT
Karina8609/14/14 05:36 PM
x*Even da bag doesn't want Jim Marchese to get back on. NT
sassyflalassy09/14/14 05:32 PM
x*can you blame it? NT
Karina8609/14/14 05:32 PM
x*Dina, get back on da bag. And stay there. NT
sassyflalassy09/14/14 05:24 PM
x*"Get back on da bag". Words to live by. NT
sassyflalassy09/14/14 05:22 PM
x*lol! NT
Karina8609/14/14 05:22 PM
x*Should we make that a catch phrase for this one, sort of like "turn the bull on high"? NT
sassyflalassy09/14/14 05:23 PM
x*YES! Teresa shoulda turned the bull on high on Amber, but she got back on da bag instead NT
Karina8609/14/14 05:25 PM
x**filled with admiration for Karina using both catchphrases in one sentence* NT
sassyflalassy09/14/14 05:27 PM
x*She doesn't even know Teresa wth? NT
L2409/14/14 05:27 PM
x*L 24, your turn to look for a chance to use "Get back on da bag". Amber will probably have a meltdown, you may have a chance then. NT
sassyflalassy09/14/14 05:29 PM
x*lol ok NT
L2409/14/14 05:30 PM
x*I would have a meltdown if I were married to the jack@ss she calls a husband! Ack! He is just awful! NT
Karina8609/14/14 05:30 PM
x*He is a little Napoleon. NT
sassyflalassy09/14/14 05:30 PM
x*He's the biggest a$$ I've ever seen NT
L2409/14/14 05:32 PM
x*Great dinner party lmao NT
L2409/14/14 05:42 PM
x*OMG, Amber, STFU! If I were Teresa, I woulda hung up on her! NT
Karina8609/14/14 05:20 PM
x*People at the gym love it when we talk on our cell phones. NT
sassyflalassy09/14/14 05:19 PM
x*lol, no kidding! NT
Karina8609/14/14 05:21 PM
x*Rino just kills me, he is so funny. I hope that it's not true about him slipping the meat baton to his MIL NT
Karina8609/14/14 05:13 PM
x*I hope not too NT
L2409/14/14 05:19 PM
x*ROFL at "meat baton"! NT
sassyflalassy09/14/14 05:18 PM
x*Do you think there is any chance Amber will mention she had cancer? NT
sassyflalassy09/14/14 04:54 PM
x*and here we go! ugh NT
Karina8609/14/14 05:18 PM
x*Read somewhere she thinks it is back. Even if not, she cant go an eppy without mentioning it NT
L2409/14/14 05:16 PM
x*I'm not sure...she seems so reluctant to bring it up! NT
Karina8609/14/14 05:12 PM
x*She really seems to be holding it in, poor thing. NT
sassyflalassy09/14/14 05:18 PM
*I ‘Hope’ They Sue Me! Jim Marchese Wants Day In Court With Napolitano Twins Over Claims Rino Aprea Slept With His Mother-In-Law, But ‘RHONJ’ Contracts
L241387 12   09/12/14 12:35 PM
x*I think he is trying to be relevant. NT
sassyflalassy09/12/14 02:39 PM
x*He's a making a HUGE a$$ of himself. And getting into twitter wars with everyone smh NT
L2409/12/14 02:50 PM
x*Its tempting now that OC is over just to check this guy and the other husband out but I need to stick to my NO NJ stance or Andy will not change
CatsMommie09/12/14 04:23 PM
x*I may be a little behind but I haven't seen Jac at all yet. NT
sassyflalassy09/12/14 04:32 PM
x*She is filming now still and they are adding them in. She just went to dinner with Mel and the Twins and I think this week is her first staged
CatsMommie09/12/14 04:37 PM
x*Everyone else had already wrapped filming. They were trying to get Tres court case in also with her help but that is pushed back again NT
CatsMommie09/12/14 04:38 PM
x*He goes to the Slade Smiley School of Public Relations. NT
sassyflalassy09/12/14 03:07 PM
x*Thats pretty bad NT
CatsMommie09/12/14 04:39 PM
x*LOL NT
L2409/12/14 03:20 PM
x*This guy is more of a b!tch then any housewive ever, and he tweets like a high school girl. I've never seen a grown man act this way. And Amber
L2409/12/14 12:36 PM
x*When does the man run his business?? He is tweeting nonstop it seems. So happy that he does NOT show up in the twitter feed up above. NT
littlewop09/12/14 04:44 PM
x*OMG I know I've never seen a grown man act the way he does he makes the worst drama filled housewives look normal NT
L2409/13/14 06:05 AM
*Brandi Glanville ATTACKED Kim Richards After Being Called a "Drunken Loser," Source Claims
L241052 7   09/12/14 12:01 PM
x*Brandi Denys this link inside
CatsMommie09/12/14 01:01 PM
x*yeah I saw that she did deny it NT
L2409/12/14 02:51 PM
x*Doesn't she always? She is a hot ticket mess NT
CatsMommie09/12/14 04:22 PM
x*LOL she sure is NT
L2409/12/14 04:51 PM
x*Brandi needs to be smacked upside the head with a Stiletto heel NT
robbierob09/12/14 06:42 PM
x*God, evidently she's back for another season and way worse than she was last year. Which is unfortunate, because RHBH was almost unwatchable
agent9909/12/14 01:16 PM
x*Apparently most of the RHOBH are getting along. I read that Kyle and Lisa have mended fences and are staying clear of Brandi. NT
zebe8309/14/14 02:31 PM
*Sonja Morgan Drunk in NYC
L24334 3   09/12/14 11:57 AM
x*Thank god there were no cameras waiting for me on the few occasions I had 1 or 2 too many. NT
agent9909/12/14 12:42 PM
x*Sonja has had way more then 1 or 2 occasions of having too many NT
L2409/12/14 12:44 PM
x*I'm sure she has. In her lifestyle, she has way more opportunities to party than I'll ever have. And that's ok with me. NT
agent9909/12/14 12:46 PM
*Apollo Nida -- I'm About to Go to Pieces ... Finally Checks Into Prison
pusssykatt172 0   09/11/14 05:13 PM
*Apollo Nida -- AWOL from Prison ... Goes NUTS On Phaedra
pusssykatt1318 7   09/10/14 04:32 PM
x*OMG I hope their children weren't home when that happened. That's awful! NT
enter_a_name09/12/14 10:31 AM
x*I read this morning that it's not true. He is already at the prison and Phaedra just had a prob. with home alarm system. NT
dwig22209/11/14 08:24 AM
x*Here is a link to the updated story.
dwig22209/11/14 08:25 AM
x*Even the "updates" have "updates" Was The Apollo Nida Blowup Staged For The Cameras?
pusssykatt09/11/14 12:25 PM
x*The whole thing seems ridiculously set up and fake NT
L2409/12/14 12:38 PM
x*WOW!!! I wondered if this was just a TMZ rumor, but googled it and CNN is reporting the same thing.
littlewop09/10/14 06:21 PM
x*I hope Phaedra is ok =( NT
HumblePie09/10/14 10:34 PM
*Apollo Nida starts 8-year jail sentence for bank fraud
pusssykatt120 0   09/10/14 01:33 PM
*Teresa and Joe Giudice list home before sentencing
pusssykatt479 3   09/10/14 01:31 PM
x*She said on the show something about needing the money for the lawyers NT
L2409/10/14 01:41 PM
x*The homes were mortgaged fraudulently and doubt any equity. NT
JaneJane09/11/14 02:41 AM
x*I think she meant they can't afford the monthly payments NT
L2409/11/14 04:57 AM
*Sorry Pleather and Dr DBag, there is another couple in RH land vying to be the most vile couple on earth. Just read Ambers latest blog. She point
littlewop255 0   09/09/14 09:13 PM
*Shannon won the best housewife poll by almost 60% .. I honestly think Caroline was helped ALOT by who she kept getting out against to make final 2 NT
CatsMommie384 6   09/09/14 02:53 PM
x*I hope they do the least liked housewife. Who will win that one? NT
sassyflalassy09/09/14 05:54 PM
x*Alex in her video show thing she does said right now Tamra and Aviva are tied on somewhere that is doing one not sure where tho NT
CatsMommie09/09/14 07:50 PM
x*Tough Choice. So many to choose from. lol NT
mgbaloo09/09/14 05:58 PM
x*So glad Caroline didn't win, extra happy that Tamra & Heather now see how popular she really is. NT
littlewop09/09/14 03:57 PM
x*Yahoo! Take that Tamrot and Pleather! NT
robbierob09/09/14 03:27 PM
x*Producers of her new show were probably on auto vote LOL NT
L2409/09/14 02:55 PM
*OMG- Are you all so excited to see Carolines new show as much as I am! She is doing flying trapeze an everything! So exciting! NT
xrayspex408 7   09/09/14 12:55 PM
x*Maybe Kim G will be the catcher on the flying trapeze! NT
mgbaloo09/09/14 01:08 PM
x*I miss kim-so far not even a mention of her name on this season! NT
xrayspex09/09/14 01:17 PM
x*So sorry about that :( NT
mgbaloo09/09/14 02:03 PM
x*How great would this season have been if they brought back Danielle, signed Kim G and we never ever heard of the Marchese's and the twins? NT
cantgetenough09/09/14 02:11 PM
x*Agreed! Kim D too! Both Kims and Dani! NT
xrayspex09/09/14 02:13 PM
x*Perfect! We should do the casting for these shows. NT
cantgetenough09/09/14 02:16 PM
x*I am putting you two in charge of casting :) NT
mgbaloo09/09/14 03:17 PM
*Kim Richards Lands In The Hospital
L24813 5   09/09/14 08:15 AM
x*I saw this a few weeks ago. I wish I could remember where. and if I am not mistaken, I think she had her boobs done. NT
betrma09/09/14 08:49 AM
x*If you have your boobs done it's usually done as out-patient surgery. Mine was. NT
dwig22209/09/14 11:23 AM
x*I guess it depends on your physician. Mine only operates in a hospital. Plus it's LA, so who knows NT
betrma09/09/14 12:45 PM
x*That's what I was thinking NT
L2409/09/14 11:39 AM
x*Yeah this is from the last week of August. NT
L2409/09/14 09:07 AM
*Brandi Glanville thinking of violence against Lisa Vanderpump and Kyle Richards?
L24325 2   09/09/14 08:06 AM
x*Brandi is all bark and no bite... yeah I did just refer to her as a b!tch NT
robbierob09/09/14 03:33 PM
x*So I guess Lisa Rinna will be Lisa V.'s new mouthpiece, now that it's no longer Brandi? NT
pusssykatt09/09/14 12:41 PM
*OC NT
L24985 13   09/08/14 06:15 PM
x*I'm watching! lol that Tamra is upset that she's been replaced by Shannon as Vickie bff NT
robbierob09/08/14 06:43 PM
x*Tamra is always upset about something, and she is always the victim. NT
Shar09/10/14 11:22 AM
x*She's a nasty B NT
L2409/08/14 06:43 PM
x*She's got scowl lines... or smirk lines NT
robbierob09/08/14 06:46 PM
x*exactly, her face is very telling NT
L2409/08/14 06:48 PM
x*And watching Dr Douchebag and Pleather makes me want to vomit NT
robbierob09/08/14 06:55 PM
x*They are so laughable to me NT
L2409/08/14 06:56 PM
x*pompous NT
robbierob09/08/14 06:58 PM
x*100% NT
L2409/08/14 07:00 PM
x*LOL@ the gecko NT
L2409/08/14 07:01 PM
x*Loved the gecko and Pleather spraying bug spray in her eye~ NT
robbierob09/08/14 07:18 PM
x*:) NT
Shar09/10/14 11:20 AM
x*LOL yeah dumba$$ NT
L2409/08/14 07:20 PM
*did anyone catch Jacqueline in the previews for next week? Can we please talk about her horrible plastic surgery. OMG her face is FROZEN and she
betrma439 3   09/08/14 02:06 PM
x*it looks like she has gained some weight unless she is pregnant again. NT
georgia938209/09/14 11:43 AM
x*I think she got them tied after Nic NT
CatsMommie09/09/14 02:47 PM
x*I didn't notice that much, just something with her eyes and she cut her hair NT
L2409/08/14 02:41 PM
*Jim M is a real a$$. The more he opens his mouth, the more he proves it NT
L24699 6   09/07/14 06:44 PM
x*Google him sometime. He has a shady past. Possible domestic violence conviction, which I couldn't find. He's not your normal Dbag...LOL NT
littlewop09/08/14 10:53 AM
x*Did you see the previews where (in his cocky attitude) says " No but I think he !$#@ed your Mom" OMG what an a$$ NT
L2409/08/14 02:39 PM
x*He claims that he wasn't allowed to be on the finale and he was not invited to the reunion, and was told closed set so he couldn't show up...LOL NT
littlewop09/08/14 07:42 PM
x*I read that too, maybe he wasn't invited because the others don't want him there or maybe he is afraid of what could come up given his past.
L2409/08/14 10:26 PM
x*I know that's why I keep saying he should shut his mouth, people in glass houses... it will come out. You are so right, he is much more then your
L2409/08/14 12:24 PM
x*Check out his tweets, I don't think he is shown in the tweets above. He is even a bigger ass than I thought...
littlewop09/08/14 10:36 AM
*It seems that this season of RHNJ is just a vehicle for people to feel sorry for the Guidice's. I don't feel sorry. They need to go to prison. NT
dark_star334 3   09/07/14 06:36 PM
x*I hope they both go to prison too. They literally robbed a bank! NT
dwig22209/07/14 07:45 PM
x*I feel bad for their kids, but that doesn't negate that they are criminals and should pay for their crimes.
pusssykatt09/08/14 09:57 AM
x*meh, I don't think that was Bravos intent, I mean of course her friends feel bad but I think other people feel more bad for the kids then
L2409/07/14 06:48 PM
Previous - 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 >> - Next

Extra information
N/A registered and N/A anonymous users are browsing this forum.

Moderator:  Dreamer, Starr, KWren11 

Favorite Forum! (toggle)

Forum Controls
Mark all read
Permissions
You cannot start new topics
You cannot reply to topics
HTML is disabled
UBBCode is enabled

Legend:
New posts
New posts
No new posts
No new posts


Show:
Topics:
Replies:
Search forum:
Words:
Poster:
Topics Only
Subjects Only
Search Reality Shows
Google
  Web Joker's   
Forums>>Reality Shows>>The Real Housewives


Contact Us | Privacy statement | User List | Game Room | Retired Forums | Acronyms and Board Terms | Report A Violation Home

*
UBB.threads™ 6.2.1


Copyright 2014 JokersUpdates.com (v6.2x.S2)