HG HG HG HG HG HG HG HG HG HG HG HG HG HG HG HG Watch Live Feed


Forums>>Big Brother USA>>P/X

Subject Poster V R Posted on
*Tis that time of year again when we need to discuss respect... or ETTE-iquette, if you will. :)
Ette12557 0   Sticky Post
*Good morning Jokers! You can be a pig about it on National Ice Cream Day!
jblig58 1   07/16/17 06:24 AM
x*If I could, I'd be a pig with ice cream every day.... :D NT
ne14cookies07/16/17 12:19 PM
*Would you read Big Brother-ish fan novel?
RJ_Devmi146 4   07/16/17 11:54 AM
x*Sure. NT
zebe8307/16/17 03:39 PM
x*Well, that's a very original plot for a book and yes, I would read it because it's so different. Just remember to put lots of drama in it.....
CatsRock07/16/17 02:43 PM
x*Thank you. If you're interested I just published the first chapter.
RJ_Devmi07/16/17 03:03 PM
x*Sadly, I don't think I would. NT
ne14cookies07/16/17 12:18 PM
*BB Sunday night thread.... I'm here! Whoohoo! NT
wyndycty2276 84   07/16/17 04:57 PM
x*So Elena expected her and FIVE others to be safe??? LOL NT
JAF07/16/17 07:13 PM
x*And a couple crew members.. and an evicted house guest from season 4... and... NT
jblig07/16/17 07:37 PM
x*lmao!! NT
Matzak07/17/17 08:31 AM
x*Lmao!! NT
GazingEyes07/17/17 07:54 AM
x*Thanks for hosting, wyndy! And a goodbye from Team Adorkables who enjoyed watching show with all of us!
GazingEyes07/16/17 06:02 PM
x*Are they making them give more provocative nomination speeches this year? What happened to 'it's just game'? NT
jblig07/16/17 06:01 PM
x*Thx guys...see ya Wed! NT
wyndycty07/16/17 06:00 PM
x*Thanks for Wyndy for hosting and to everyone who watched here....
Blockhead07/16/17 06:00 PM
x*spoiler from feeds
Blockhead07/16/17 05:55 PM
x*Wait! When did this change. I thought re: "feeds spoiler"
GazingEyes07/16/17 06:00 PM
x*In the last hour
Blockhead07/16/17 06:02 PM
x*Was Paul pushing this? NT
GazingEyes07/16/17 06:04 PM
x*Not that I saw. Just Alex and Jason. NT
Blockhead07/16/17 06:07 PM
x*Interesting....Thx! NT
wyndycty07/16/17 05:59 PM
x*Holy crap! Why did she come back? NT
wyndycty07/16/17 05:48 PM
x*Probably figures she may get sympathy passes all the way to the end. NT
JAF07/16/17 07:19 PM
x*Pretty silly IMO. NT
zebe8307/16/17 05:51 PM
x*If it were me, I'd be home working on rehab. No sense in staying in the BB house and delaying recovery. NT
Blockhead07/16/17 05:51 PM
x*Not a whole lot of rehab to do while she's in the hard cast for the next 6 weeks. NT
amandajaye07/16/17 06:01 PM
x*Yep. If you have to sit around with your leg up and do nothing for 6 weeks, might as well do it in the BB house. Especially if everyone feels
JAF07/16/17 07:25 PM
x*I agree...with all the stuff she has wrong...scary NT
wyndycty07/16/17 05:58 PM
x*That is a huge cast. NT
zebe8307/16/17 05:46 PM
x*It's the usual 16 people.
jblig07/16/17 05:51 PM
x*Hoot, Hoot! You so funny!
LibraLady07/16/17 10:00 PM
x*lol.... NT
wyndycty07/16/17 05:54 PM
x*Spoke too soon. NT
zebe8307/16/17 05:45 PM
x*Yep, they gave her her moment :-) NT
jblig07/16/17 05:46 PM
x*This is the last episode before voting ends for the last Den of Temptation. I wonder if that segment was enough to convince the public to vote for
Blockhead07/16/17 05:48 PM
x*I don't think so. I think Alex or Kevin will get it. NT
zebe8307/16/17 05:50 PM
x*Would I be completely heartless by saying no NT
wyndycty07/16/17 05:50 PM
x*She plays up her injury inside the house. Making it sound worse than it apparently is. I don't know if that is true or not. She also claims to have
Blockhead07/16/17 05:53 PM
x*Wow that was magic how they are no longer frogs. lol NT
zebe8307/16/17 05:44 PM
x*Kevin can be funny...sometimes NT
wyndycty07/16/17 05:43 PM
x*He is funny all the time
Blockhead07/16/17 05:46 PM
x*Pretty funny, someone put together a website NT
wyndycty07/16/17 05:53 PM
x*Raven will be ticked to see that she was given zero coverage for her fall. NT
zebe8307/16/17 05:35 PM
x*Yeah, that was before Cody left. I can't believe Xmas is still in the game NT
wyndycty07/16/17 05:40 PM
x*That is odd. They almost always hype the injuries. NT
jblig07/16/17 05:38 PM
x*Lol! She will blame Christmas for breaking her leg and taking all the coverage off of her. NT
GazingEyes07/16/17 05:37 PM
x*Team adorkables during commercials
GazingEyes07/16/17 05:32 PM
x*I would like that right about now, lol NT
wyndycty07/16/17 05:37 PM
x*Me too! Lol. NT
GazingEyes07/16/17 05:38 PM
x*LOL! NT
jblig07/16/17 05:33 PM
x*Alex is thinking ahead. Feed watchers, who is the target now? NT
wyndycty07/16/17 05:29 PM
x*Dom is the target and is mostly likely going. She is isolating herself already. NT
Blockhead07/16/17 05:31 PM
x*I didn't see her lasting long after the intro of her getting her key NT
wyndycty07/16/17 05:41 PM
x*It's funny to see how often Jason has a better read on things than Alex does but she completely dismisses any input he gives her. NT
Blockhead07/16/17 05:29 PM
x*Ha, I was thinking she was right & he was wrong NT
wyndycty07/16/17 05:31 PM
x*Is this the last week that Paul is safe ? NT
wyndycty07/16/17 05:24 PM
x*Yes. NT
GazingEyes07/16/17 05:25 PM
x*Why are some of the girls wearing girdles? NT
amandajaye07/16/17 05:14 PM
x*They are like weight lifters belts to support their backs. NT
Blockhead07/16/17 05:16 PM
x*They actually look more like the binders we use for patients who have abdominal surgeries. NT
amandajaye07/16/17 05:17 PM
x*Back support? NT
zebe8307/16/17 05:15 PM
x*Oh poor Jess, her eyelash is coming off. How embarrassing for her. NT
amandajaye07/16/17 05:12 PM
x*I didn't know what that was. Lol. NT
zebe8307/16/17 05:15 PM
x*I'm not too late am I? NT
amandajaye07/16/17 05:10 PM
x*You're right on time.....
Blockhead07/16/17 05:11 PM
x*No....Ice Cream being served below -:) NT
wyndycty07/16/17 05:11 PM
x*Josh needs this HOH. He is up there with Cowboy from the twins season as my most disliked HG ever. NT
zebe8307/16/17 05:07 PM
x*Ummmmm....have you not looked up -:) NT
wyndycty07/16/17 05:09 PM
x*Hi wyndy & all! Team Adorkables here!
GazingEyes07/16/17 05:04 PM
x*I look more like the second gif NT
Blockhead07/16/17 05:17 PM
x*Doing the Chow-chow? NT
jblig07/16/17 05:11 PM
x*Perfect Adorkables NT
wyndycty07/16/17 05:08 PM
x*Temptation for tonight. Go ahead and grab some...
jblig07/16/17 05:02 PM
x*Ice Cream, minus the Cone? NT
wyndycty07/16/17 05:05 PM
x*He he, yep :-) NT
jblig07/16/17 05:07 PM
x*Ice cream is good. NT
zebe8307/16/17 05:05 PM
x*What is this? NT
GazingEyes07/16/17 05:04 PM
x*Ice cream! It's National Ice Cream Day :-) NT
jblig07/16/17 05:05 PM
x*Ah!!! Thanks!! NT
GazingEyes07/16/17 05:06 PM
x*Welcome back. NT
zebe8307/16/17 05:01 PM
x*Thx...Company just left today. Me time! -:) NT
wyndycty07/16/17 05:04 PM
x*Team Adorables
Blockhead07/16/17 05:01 PM
x*How precious!! NT
GazingEyes07/16/17 05:05 PM
x*Awwwww...best pic ever, until next show at least -:) NT
wyndycty07/16/17 05:04 PM
x*Two dobermans and a dober-baby? NT
jblig07/16/17 05:03 PM
x*I'm trying to catch up...apparently Dom & Paul had a fight? NT
wyndycty07/16/17 04:58 PM
x*I think I read he called a house meeting at 5:30 in the morning because she called him a name. *thud* NT
jblig07/16/17 05:04 PM
x*Yes, at about 6am BBT Sat morning after being up all night for a night veto comp. She told other people that there was an infiltrator who was acting
Blockhead07/16/17 05:04 PM
x*I only watch the Tv and they never even show her.... Production loves Paul NT
wyndycty07/16/17 05:06 PM
x*Dom did a good job of manipulating Mark for a time. But then she's had some crazy times where she talks to herself about nonsense but does it while
Blockhead07/16/17 05:15 PM
x*Yeah, I was reading a lot of stuff about her conversations with God.... I'm sure God is not messing with her car, ha NT
wyndycty07/16/17 05:19 PM
*Good morning Jokers! May I suggest something small and tasteful for National Tattoo Day?
jblig71 1   07/17/17 03:40 AM
x*Good morning, jblig & all! Happy Monday! NT
GazingEyes07/17/17 07:55 AM
*Good morning Jokers! There must be some way to celebrate National Caviar Day!
jblig30 0   07/18/17 04:10 AM
*Good morning Jokers! They better cool off on National Hot Dog Day!
jblig70 2   07/19/17 04:15 AM
x*Hi jblig and all! Happy Wednesday! Not a hot dog fan but will celebrate it with you all! NT
GazingEyes07/19/17 04:30 PM
x*Afternoon jb....Austin could use that pool here, 98 & going up tomorrow! NT
wyndycty07/19/17 03:23 PM
*BB Wed Night Thread.... NT
wyndycty1229 54   07/19/17 04:46 PM
x*Best part of tonight's show... Not a single word from whiny annoying Josh! NT
JAF07/19/17 09:04 PM
x*Sadly that may change tomorrow, if the Josh/Mark fight is part of the story line. They got into it over a pool game and it got food fight ugly. NT
jblig07/19/17 09:10 PM
x*Thank you for hosting,wyndy! Team Adorkables going to watch some feeds! See you tomorrow night!
GazingEyes07/19/17 05:57 PM
x*Thx GE...see ya tomorrow NT
wyndycty07/19/17 06:02 PM
x*he he, no-cal fish :-) NT
jblig07/19/17 05:59 PM
x*Gonna be kindof boring unless something happens tomorrow NT
wyndycty07/19/17 05:56 PM
x*I agree! Suits on now!! NT
GazingEyes07/19/17 05:58 PM
x*Lol at Jason asking questions lmao. NT
GazingEyes07/19/17 05:54 PM
x*All for show. Theres no way he was serious. NT
Caramel07/19/17 06:14 PM
x*Hiya, Cara!!! Good to see you! NT
GazingEyes07/19/17 06:18 PM
x*Hi GE! Good to see you too! NT
Caramel07/19/17 06:21 PM
x*No offense, but she uses God too many times in this game. As a believer, I am somewhat offended by this. I like Dominique but this is over
GazingEyes07/19/17 05:49 PM
x*As a believer, I agree. Nor do I believe God entertains prayers about winning/losing games. NT
LibraLady07/19/17 09:30 PM
x*Why does Paul want Dom out? NT
wyndycty07/19/17 05:34 PM
x*She had a night show last week and when Cody was the guest, she asked him game questions and gave blunt answers. All were upset with her for this. NT
GazingEyes07/19/17 05:37 PM
x*Because she's smart and not easily controlled as his minions. He wanted her out before the stuff about the show. NT
Caramel07/19/17 06:18 PM
x*They have not shown her talk shows on tv or have they....or I missed it. NT
wyndycty07/19/17 05:48 PM
x*They did last week with her talking to Cody. NT
GazingEyes07/19/17 05:50 PM
x*It was on BBAD. NT
Caramel07/19/17 06:15 PM
x*She doesn't make a good puppet for him. NT
jblig07/19/17 05:37 PM
x*Exactly! NT
Caramel07/19/17 06:22 PM
x*I love the argyle socks! NT
amandajaye07/19/17 05:21 PM
x*But only Kevin and Jason got them? Not fair NT
amandajaye07/19/17 05:24 PM
x*Fun socks are really in right now..they all should have got some! NT
wyndycty07/19/17 05:27 PM
x*Where did they get them from? NT
Caramel07/19/17 06:24 PM
x*This just doesn't seem fair to have Xmas still in this game...she cant play! NT
wyndycty07/19/17 05:19 PM
x*And she'll probably get a 'sympathy pass' all the way to the end. NT
JAF07/19/17 09:00 PM
x*ITA! They should send Xmas home and bring her back on another season, imo. NT
GazingEyes07/19/17 05:30 PM
x*I still don't know why they picked Dom to get rid of? Why not a stronger person or break up a couple? NT
wyndycty07/19/17 05:16 PM
x*It's good for Paul's game and they do what Paul wants them to do. Im gonna LMAO when he turns on every one if them. They have been warned. NT
Caramel07/19/17 06:27 PM
x*If they were smart, they should get Jess out. NT
GazingEyes07/19/17 06:30 PM
x*Bingo! NT
GazingEyes07/19/17 05:31 PM
x*She's praying in what language? NT
wyndycty07/19/17 05:07 PM
x*I think she was speaking in tongues. NT
amandajaye07/19/17 05:08 PM
x*I'm here (I run on doctor time so I'm always a few minutes late) NT
amandajaye07/19/17 05:07 PM
x*Stat is ok :-) NT
jblig07/19/17 05:09 PM
x*Hi Dr.! :) NT
GazingEyes07/19/17 05:09 PM
x*lol....glad u made it! NT
wyndycty07/19/17 05:08 PM
x*Seriously Mark? NT
wyndycty07/19/17 05:07 PM
x*Paul...ugh Never call yourself puppet Master again! NT
wyndycty07/19/17 05:06 PM
x*I hate seeing anyone cry! NT
GazingEyes07/19/17 05:06 PM
x*Zebe turned in his "I will be missing the show tonight" note, so he will not be fined at this time -:) NT
wyndycty07/19/17 05:03 PM
x*Awe! Ok! NT
GazingEyes07/19/17 05:04 PM
x*Good evening. A temptation? Well it is National Hot Dog Day...
jblig07/19/17 04:58 PM
x*One of the cuter SuperBowl commercials! NT
wyndycty07/19/17 05:04 PM
x*Too funny! NT
GazingEyes07/19/17 05:04 PM
x*We won't know who got the new temptation until tomorrow -:( they think maybe Jes? NT
wyndycty07/19/17 04:54 PM
x*I haven't read any updates yet today but sounds like many was voting for Jess. NT
GazingEyes07/19/17 05:03 PM
x*I really have no idea where the house dynamics lay. except Alex hates Jes NT
wyndycty07/19/17 04:50 PM
x*Hi, wyndy & all! "Team Adorkables" here, representing! Yay!
GazingEyes07/19/17 04:49 PM
x*That's a whole lot of Adorkables! :-) NT
jblig07/19/17 05:00 PM
x*Y, yes it is! NT
GazingEyes07/19/17 05:02 PM
x*Very nice Adorkables, there is even a bunny representing! NT
wyndycty07/19/17 04:51 PM
x*Lol! Sure is! NT
GazingEyes07/19/17 05:02 PM
*Good morning Jokers! It's OK to suck on National Lollipop Day!
jblig80 2   07/20/17 04:33 AM
x*Hi, jblig & all! Happy Thursday! Love the hopping dog! NT
GazingEyes07/20/17 02:44 PM
x*Afternoon. That's one Hoppy Doggie -:) NT
wyndycty07/20/17 12:45 PM
*BB Thursday Night Thread! NT
wyndycty3583 166   07/20/17 05:47 PM
x*So Julie said it's a 3-part battle tomorrow. Must be Cam vs Jillian in the first round, winner faces Cody, and that winner faces Dom.
JAF07/20/17 08:27 PM
x*But she said it wouldn't be like that. NT
amandajaye07/21/17 04:07 AM
x*She did? I totally missed that part then. NT
JAF07/21/17 06:32 AM
x*yeah she mentioned how last year they had them compete against each other, but this year will be different (or something to that effect). NT
amandajaye07/21/17 06:52 AM
x*One year they had the Battle Back snd HOH simultaneously. NT
Caramel07/21/17 08:06 AM
x*Paul being Paul again,,,ugh So there is a show tomorrow night? NT
wyndycty07/20/17 07:00 PM
x*Yes... aren't HG wondering about why no HOH competition? What did I miss? NT
ne14cookies07/20/17 07:04 PM
x*I'm sure they've guessed why. This has happened many times at this point in the season. NT
JAF07/20/17 08:13 PM
x*Thanks, I am really bad remembering back to past seasons like you all do. Will never win a trivia contest LOL :p NT
ne14cookies07/20/17 08:24 PM
x*They did this last year (and I think a handful of other years). Victor battled his way back in. Then I think they did the HOH comp just moments after
JAF07/20/17 08:35 PM
x*Thanks for the memory jolt ;) ! NT
Mazita07/21/17 07:07 AM
x*Yes, 8ET to see who wins the Battle Back comp. NT
Blockhead07/20/17 07:04 PM
x*Ok...Ill try & be here -:) NT
wyndycty07/20/17 07:19 PM
x*Feeds out til after Friday's show :-( NT
jblig07/20/17 06:59 PM
x*I have to go & want to thank wyndy for hosting! Fun with you all! Team Adorkables playing in the HoH!! Go team!
GazingEyes07/20/17 06:56 PM
x*Hi, GE. Hope that kitty didn't get sick! I would be! NT
LibraLady07/20/17 08:04 PM
x*TY for hosting Wyndy... and to everyone it was so great to see so many familiar name.... Fun to be here again. NT
ne14cookies07/20/17 07:01 PM
x*Thanks for hosting wyndy. I'll be here tomorrow night! NT
amandajaye07/20/17 07:00 PM
x*Thanks to Wyndy for hosting and to everyone who watched here.
Blockhead07/20/17 06:59 PM
x*Thx everyone....& Thx Block, makes me all warm & fuzzy inside NT
wyndycty07/20/17 07:13 PM
x*Prediction- I bet the houseguests get to vote if an evictee comes back. But it has to be unanimous. Which won't happen. NT
zebe8307/20/17 06:55 PM
x*I want a competition of some kind. NT
amandajaye07/20/17 06:57 PM
x*They vote after a winner is determined. Not knowing the winner. NT
zebe8307/20/17 06:58 PM
x*I wanna know noooooooooowwwww NT
amandajaye07/20/17 06:55 PM
x*lol me too NT
AprilSky07/20/17 07:02 PM
x*That is exactly what I just said LOL NT
ne14cookies07/20/17 07:02 PM
x*For the last month Cameron has spent most of his time alone in a hotel room and about 3 hours in the BB house. NT
Blockhead07/20/17 06:54 PM
x*Has he been able to watch the live feeds and what has been going on? NT
ne14cookies07/20/17 06:58 PM
x*Nope. NT
Blockhead07/20/17 07:01 PM
x*This seems like a big expense for three of them. Wonder if it was motel 6
uselessfan07/20/17 06:56 PM
x*Probably was.
Caramel07/20/17 07:17 PM
x*That's nuts to put your life on hold like that. NT
zebe8307/20/17 06:56 PM
x*Really? If he had stayed in the game and playing well he would have put his RL on hold for about 99 days! They all have put their lives on hold. NT
Caramel07/20/17 07:19 PM
x*Poor kid. I'm rooting for him. NT
amandajaye07/20/17 06:55 PM
x*I really hate the twists were someone is evicted on the night the enter the house - Jodi, Glenn, Cameron.They go through a lot to get on the show and
Blockhead07/20/17 06:57 PM
x*It really isn't. NT
Caramel07/20/17 07:21 PM
x*First step done-Jess wins temptation. Now just need Cody to win Battle Back! NT
BlondeMoment07/20/17 06:49 PM
x*Oh please no!! Go Cameron, who had NO chance to play!!! NT
Mazita07/21/17 06:55 AM
x*Noooooo! NT
Caramel07/20/17 07:25 PM
x*Me too, thought I'd be the only one. NT
ne14cookies07/20/17 06:54 PM
x*Nope. NT
Blockhead07/20/17 06:51 PM
x*I'm Rooting for that too. Or Dominique. NT
zebe8307/20/17 06:50 PM
x*No Cody, just Dominique. It would be great if she could come in as HOH. Paul, Christmas and Elena would just ***! NT
Caramel07/20/17 07:27 PM
x*I would like to see Cody 2.0 ....will he play differently? NT
wyndycty07/20/17 06:53 PM
x*I think he will try, but being his nature, he may not be able to unless Jess can help keep it all together. NT
ne14cookies07/20/17 06:59 PM
x*OMG child, you have a microphone! There is no need to yell. NT
amandajaye07/20/17 06:39 PM
x*So Jes had to say she had the Hex before the vote? NT
wyndycty07/20/17 06:37 PM
x*Yes. Looks like a good move to save it. NT
jblig07/20/17 06:38 PM
x*Can it only be used by her or can she use it on someone else? NT
wyndycty07/20/17 06:42 PM
x*She can halt any eviction. I think she is smart enough to only use it on herself. NT
zebe8307/20/17 06:45 PM
x*It can be used to halt any eviction, even if she's not on the block. Not sure what happens after that though. *maniacal laugh* NT
jblig07/20/17 06:45 PM
x*Any of the next four including tonight's, correct? NT
ne14cookies07/20/17 06:49 PM
x*Well if she and Cody are on the block together come an eviction night in the next few weeks, she can halt eviction and both stay! Love it lol. NT
GazingEyes07/20/17 06:49 PM
x*Oh please let that happen, it would be historic! NT
ne14cookies07/20/17 06:55 PM
x*In keeping with the snake theme this week, grab your cold glass of milk or... and enjoy a special sugar cookie or two
ne14cookies07/20/17 06:37 PM
x*Great, cookies! NT
GazingEyes07/20/17 06:49 PM
x*Thanks GE NT
ne14cookies07/20/17 06:56 PM
x*Excellent snacks! I mean snakes! NT
jblig07/20/17 06:42 PM
x*Funny man LOL NT
ne14cookies07/20/17 06:48 PM
x*Very nice...Mmmmmm warm cookies! NT
wyndycty07/20/17 06:40 PM
x*Fresh out of the magic oven just for my JU buds :) NT
ne14cookies07/20/17 06:50 PM
x*Thanks cookies! They look scary but yummy. NT
Molly07/20/17 06:38 PM
x*TY :D and HI... again, been a while. NT
ne14cookies07/20/17 06:39 PM
x*I listened to Dom's speech...
jblig07/20/17 06:37 PM
x*Hahaaaaaa NT
wyndycty07/20/17 06:45 PM
x*Too funny.... please tell me she is leaving. NT
ne14cookies07/20/17 06:38 PM
x*Meh NT
wyndycty07/20/17 06:36 PM
x*They are both really pretty NT
zebe8307/20/17 06:35 PM
x*We should all get one halting hex in life. NT
zebe8307/20/17 06:33 PM
x*love it! NT
Molly07/20/17 06:36 PM
x*LOL NT
jblig07/20/17 06:35 PM
x*Lol, zebe. I vote for you! NT
LibraLady07/20/17 06:34 PM
x*i like a good mix up... NT
wyndycty07/20/17 06:29 PM
x*Me, too, Hi, Wyndy. Sorry I'm late. NT
LibraLady07/20/17 06:33 PM
x*Hi LL! Good to see you! NT
GazingEyes07/20/17 06:51 PM
x*Hi LL!!! So fun to see you ... it is old home week for me for sure :D NT
ne14cookies07/20/17 06:44 PM
x*COOKIES! Hello, my friend. And thanks for the snacks. NT
LibraLady07/20/17 06:48 PM
x*You are very welcome.... coming so late and behind, thought I'd better bring something to make up for lost time :D NT
ne14cookies07/20/17 06:57 PM
x*Hiya LL...103 here today, you? NT
wyndycty07/20/17 06:35 PM
x*105 Heat Index, but I think the actual was 95. No real sure, as the furtherest I got was the front porch to water plants. I'm becoming a hermit NT
LibraLady07/20/17 06:56 PM
x*Hi everyone! NT
Molly07/20/17 06:29 PM
x*Hey Molly Pooh! NT
Caramel07/20/17 07:28 PM
x*Hiya Molly! NT
GazingEyes07/20/17 06:50 PM
x*Hi Molly. NT
zebe8307/20/17 06:46 PM
x*Hey, Molly. NT
LibraLady07/20/17 06:39 PM
x*Hi Molly! NT
wyndycty07/20/17 06:32 PM
x*Hi Molly! NT
Blockhead07/20/17 06:30 PM
x*Ugggg... Why? NT
Molly07/20/17 06:28 PM
x*Does she use it tonight? NT
zebe8307/20/17 06:28 PM
x*I think th house is voting out Dom, but I would probably use it. It's like getting evicted w/an Idol in your pocket NT
wyndycty07/20/17 06:33 PM
x*I don't think so. But there were some indications that vote might flip. However, they blocked feeds very early today so things may have changed. NT
Blockhead07/20/17 06:30 PM
x*Reposting highlights of the Mark vs Josh fight in gifs....
Blockhead07/20/17 06:23 PM
x*You won't like me when I'm angry. NT
zebe8307/20/17 06:25 PM
x*lol.....ha NT
wyndycty07/20/17 06:24 PM
x*I want to see Dunkirk this weekend! NT
wyndycty07/20/17 06:15 PM
x*That looks like it is going to be very good. I hope I have the time to see it this weekend. NT
Blockhead07/20/17 06:18 PM
x*Probably going to go to a matinee...that's when us older people go, lol NT
wyndycty07/20/17 06:22 PM
x*ROFL, speak for yourself "ol' woman".... being decades older, I don't :D NT
ne14cookies07/20/17 06:24 PM
x*you are not! NT
wyndycty07/20/17 06:31 PM
x*Why is it every time Loud Mouth gets into an argument, later he says things like "I love you as a person" and "you have a good heart?" NT
amandajaye07/20/17 06:14 PM
x*Ohmygosh....you are so right! NT
wyndycty07/20/17 06:19 PM
x*See?!?!?! There it is. I'm yelling at you, but "I have so much love and respect for you." NT
amandajaye07/20/17 06:19 PM
x*He is a tool. My most disliked houeguests. 1. Cowboy 2. Chicken George and 3. Josh. NT
zebe8307/20/17 06:16 PM
x*oh not Chicken George, he was great for comedy relief LOL NT
ne14cookies07/20/17 06:25 PM
x*I couldn't stand him. NT
zebe8307/20/17 06:34 PM
x*Josh is such a meatball NT
wyndycty07/20/17 06:13 PM
x*with hot sauce and pickle juice as a dipping sauce NT
AprilSky07/20/17 06:18 PM
x*(((AprilSky))). I miss you. NT
LibraLady07/20/17 07:01 PM
x*((((((LL))))))) so good to see you! NT
AprilSky07/20/17 07:03 PM
x*Hiya April NT
wyndycty07/20/17 06:34 PM
x*Hey wyndy and all :) NT
AprilSky07/20/17 06:43 PM
x*Elena suggested he throw it in Josh's face but then said don't do it. It is funny to see Josh call Mark a sore loser when he is the one who lost and
Blockhead07/20/17 06:15 PM
x*I love that they showed it back in slow motion too NT
wyndycty07/20/17 06:17 PM
x*They both have the maturity level of 4th graders. NT
zebe8307/20/17 06:14 PM
x*No kidding... OMG, I was, is this for real? NT
ne14cookies07/20/17 06:16 PM
x*Lol@Kevin! NT
GazingEyes07/20/17 06:14 PM
x*Boys, settle down!! Omg!! NT
GazingEyes07/20/17 06:13 PM
x*Nice look Elena. Shoveling in cereal at 20 mph. Lol NT
zebe8307/20/17 06:09 PM
x*Does this temptation have to be used tonight? Could it be used anytime in the game? NT
GazingEyes07/20/17 06:06 PM
x*It's good for 1 use over the next 4 evictions. NT
Blockhead07/20/17 06:08 PM
x*Thanks! I don't want it used tonight! NT
GazingEyes07/20/17 06:12 PM
x*The final den of temptation? I thought that would be going on all season NT
zebe8307/20/17 06:05 PM
x*Final Den of Temptation? There were only 3!! NT
amandajaye07/20/17 06:05 PM
x*Wait, I don't remember being told it was only 3 weeks. NT
amandajaye07/20/17 06:26 PM
x*Another twist that fizzled out. Typical Big brother. NT
Blockhead07/20/17 06:10 PM
x*They didn't give it much of a chance. Wonder why they decided to can it. NT
amandajaye07/20/17 06:15 PM
x*It forces them to play the danged game. NT
Caramel07/20/17 07:31 PM
x*Lol. Same post. NT
zebe8307/20/17 06:09 PM
x*great minds and all NT
amandajaye07/20/17 06:12 PM
x*:) NT
zebe8307/20/17 06:13 PM
x*I know! I thought there would be more! NT
GazingEyes07/20/17 06:06 PM
x*They pick & choose where & when NT
wyndycty07/20/17 06:10 PM
x*Hope I can get caught up tonight, finally get to watch and be here! Hi everyone NT
ne14cookies07/20/17 06:04 PM
x*Hiya cookies...what did you bring us? NT
wyndycty07/20/17 06:08 PM
x*They aren't ready yet.... got home late.... :D NT
ne14cookies07/20/17 06:17 PM
x*Mmmmmm can wait, warm cookies! -:) NT
wyndycty07/20/17 06:24 PM
x*Hi Cookies :) NT
Blockhead07/20/17 06:07 PM
x*Hiya cookies! Good to see you! NT
GazingEyes07/20/17 06:07 PM
x*Good to see all of you!!!! Been too long NT
ne14cookies07/20/17 06:17 PM
x*Team Adorables
Blockhead07/20/17 06:02 PM
x*OMGeee...so funny NT
wyndycty07/20/17 06:07 PM
x*Another winner.... love dogs expression :D NT
ne14cookies07/20/17 06:06 PM
x*Love it!! Hi Block! NT
GazingEyes07/20/17 06:04 PM
x*Hi GE! NT
Blockhead07/20/17 06:05 PM
x*There you are. Lol. NT
zebe8307/20/17 06:03 PM
x*Where has Block been? NT
zebe8307/20/17 06:02 PM
x*Right here. lol. I've missed the last couple of Wednesday shows. I hope you are doing well. NT
Blockhead07/20/17 06:03 PM
x*Nothing really happens on Weds zzzzzzzzz NT
wyndycty07/20/17 06:07 PM
x*Lol. I'm well. Glad to "see" you. NT
zebe8307/20/17 06:04 PM
x*Julie wearing Jeans?Cool.... NT
wyndycty07/20/17 06:01 PM
x*Here. Hello all. NT
zebe8307/20/17 06:00 PM
x*Hiya, zebe!! NT
GazingEyes07/20/17 06:05 PM
x*I Read that Dom may not be going now? NT
wyndycty07/20/17 05:59 PM
x*I didn't hear anything today other than Christmas got a scooter. NT
jblig07/20/17 06:02 PM
x*A little temptation for National Lollipop Day...
jblig07/20/17 05:57 PM
x*lol NT
GazingEyes07/20/17 06:00 PM
x*I'm here early!!! NT
amandajaye07/20/17 05:56 PM
x*Hi! NT
GazingEyes07/20/17 06:03 PM
x*Woot! NT
wyndycty07/20/17 05:56 PM
x*Here! Hi wyndy & all! Team Adorkables representing!! They are going to win HoH and won't go down without a fight!!
GazingEyes07/20/17 05:51 PM
x*Hi GE NT
zebe8307/20/17 06:01 PM
x*Hiya, zebe!! NT
GazingEyes07/20/17 06:05 PM
x*Adorkable! Is there an eviction tonight? NT
wyndycty07/20/17 05:56 PM
x*Not sure how this will work! NT
GazingEyes07/20/17 05:59 PM
x*'Waves' Hi :-) NT
jblig07/20/17 05:55 PM
x**waves hi back* NT
GazingEyes07/20/17 06:00 PM
*From Updates: As show is closing ... Paul said he asked Jessica if she had the temptation and she said "I'm not saying anything" 2x
Caramel223 6   07/20/17 07:45 PM
x*Yep....but, if I thought it would scare them, I would probably hint at it too. It's basically an immunity Idol...they will have to flush it out NT
wyndycty07/21/17 05:48 AM
x*Hi, Cara. Miss you, girl! NT
LibraLady07/20/17 07:57 PM
x*Hi Libra! Thanks! Miss you too! NT
Caramel07/21/17 03:59 PM
x*Interesting. I heard Paul mention her name but didn't hear was he said. You are right, Jess didn't play that well and that puts a target on her. NT
Blockhead07/20/17 07:48 PM
x*True, but imagine if Cody comes in and they win back to back HOH's and she still holds the Hex when they both get put on the block again. Fun:D NT
ne14cookies07/20/17 07:52 PM
x*Yes please, ne14cookies...I like how you think ;) NT
Mazita07/21/17 06:52 AM
*Good morning Jokers! One man's treasure is another man's National Junk Food Day!
jblig69 1   07/21/17 04:30 AM
x*Morning jb....a Pizza Friday! NT
wyndycty07/21/17 05:56 AM
*Special Friday Night BB Thread... NT
wyndycty2284 95   07/21/17 04:52 PM
x*So will we get to watch HoH on live feeds? Anyone know? NT
LibraLady07/21/17 06:04 PM
x*I don't know for sure, but I'm expecting it will have been played. NT
jblig07/21/17 07:31 PM
x*Have a great weekend all... I got my reserved tickets for Dunkirk tomorrow, woot! NT
wyndycty07/21/17 05:58 PM
x*Have fun. Leave a review. I'm going to enjoy nature tomorrow. NT
amandajaye07/21/17 06:00 PM
x*It's about 103, so no outside nature visits this weekend, ha NT
wyndycty07/21/17 06:02 PM
x*Enjoy your weekend everyone. Have fun at Dunkirk. NT
Blockhead07/21/17 05:59 PM
x*Thx! NT
wyndycty07/21/17 06:03 PM
x*Have fun. NT
zebe8307/21/17 05:59 PM
x*Thanks...I will be peeking in to see who wins HOH NT
wyndycty07/21/17 06:04 PM
x*It was easy to ready. Cody was smiling in DR. If he lost he wouldn't have been speaking. NT
zebe8307/21/17 05:57 PM
x*Cody saying that Paul should have bet on a battle back is laugh. Cody wouldn't even consider Paul had safety despite the Den of Temptation. NT
Blockhead07/21/17 05:57 PM
x*OMGeeeee. Suck face later NT
wyndycty07/21/17 05:55 PM
x*Well, that sucked. NT
Blockhead07/21/17 05:55 PM
x*This is the perfect comp for a puppetmaster. NT
Caramel07/21/17 05:55 PM
x*This is a-maze-ing! NT
jblig07/21/17 05:53 PM
x*Womp Womp
amandajaye07/21/17 05:54 PM
x*Lol. NT
zebe8307/21/17 05:58 PM
x*Lol NT
wyndycty07/21/17 05:57 PM
x*lol, yep :-) NT
jblig07/21/17 05:56 PM
x*I predict Cody wins & him and Paul become besties NT
wyndycty07/21/17 05:46 PM
x*I predict Paul throws the comp to Cody and allows him and Jess to get their revenge, all the while, lying low and safe again for the next few weeks NT
amandajaye07/21/17 05:47 PM
x*Again great minds. :) NT
zebe8307/21/17 05:48 PM
x*JINX! NT
amandajaye07/21/17 05:48 PM
x*Yep. F3. Paul wins, eliminates Jess. NT
LibraLady07/21/17 05:47 PM
x*Paul will throw it. He knows he needs a target bigger than him in the house. NT
zebe8307/21/17 05:47 PM
x*Again, great minds!!! NT
amandajaye07/21/17 05:48 PM
x*Even with the response. Lol. NT
zebe8307/21/17 05:48 PM
x*totally freaky NT
amandajaye07/21/17 05:50 PM
x*WHY? Why does everyone just automatically choose Paul? NT
amandajaye07/21/17 05:42 PM
x*Because they've all had frontal lobotomies? NT
LibraLady07/21/17 05:48 PM
x*Cause they are sheep. NT
zebe8307/21/17 05:44 PM
x*So does the Challenger come back if they lose? NT
wyndycty07/21/17 05:41 PM
x*Cody comes back only if he wins, Paul remains in the house regardless. NT
Blockhead07/21/17 05:45 PM
x*Thx, Julie was saying it as you were typing -:) NT
wyndycty07/21/17 05:46 PM
x*Good move to let them stew about who's coming back in. Would have been nice to see the feeds instead of the edited stuff. NT
jblig07/21/17 05:36 PM
x*I still can't figure out how or who they are voting on as the Challenger NT
wyndycty07/21/17 05:35 PM
x*Like they couldn't hear the backyard comp going on. NT
zebe8307/21/17 05:32 PM
x*I texted Wyndy what will happen based on DR sessions. We will see if I'm right. NT
zebe8307/21/17 05:31 PM
x*Off the board communication is frowned upon. NT
Blockhead07/21/17 05:35 PM
x*lol....well Ive met about 8 jokers in person & 2 of them are here in this room -:) NT
wyndycty07/21/17 05:38 PM
x*Oh, I am going to be in Dallas in October!!! NT
ne14cookies07/21/17 09:20 PM
x*Dallas is about 3 hrs North of me....maybe we can get Belle & start a meetup -;) NT
wyndycty07/22/17 05:42 AM
x*I remember pictures of such an event where you all got together raising cain. Someone in a trunk maybe? :D NT
ne14cookies07/21/17 09:20 PM
x*One of which would be ME! So fun.!!! NT
LibraLady07/21/17 05:51 PM
x**muah* NT
wyndycty07/21/17 05:54 PM
x*Lol. I didn't want it to spoil anyone experience. NT
zebe8307/21/17 05:36 PM
x*And how did you get this info? NT
Caramel07/21/17 05:39 PM
x*Cody is smiling in DR. If he lost he wouldn't have been talking. NT
zebe8307/21/17 05:46 PM
x*He reads faces, I read BBD, ha NT
wyndycty07/21/17 05:42 PM
x*You are right, ha NT
wyndycty07/21/17 05:34 PM
x*The fact that Julie did the voice over after the competition is funny. Cody has one more left for the win. Lol NT
zebe8307/21/17 05:26 PM
x*Aww I'm so bummed for him. NT
amandajaye07/21/17 05:25 PM
x*Po Cameron!Good NT
Caramel07/21/17 05:30 PM
x*Makes arrangements for his personal life to go on BB, spends a month in a hotel room, and only a few hours in the BB house. That must suck. NT
Blockhead07/21/17 05:28 PM
x*Is there a BBOTT season? He would be a prime candidate. NT
zebe8307/21/17 05:37 PM
x*Nothing official yet. NT
Blockhead07/21/17 05:44 PM
x*He was a nice kid. I bet they ask him back. NT
zebe8307/21/17 05:26 PM
x*He just wanted it so bad. NT
amandajaye07/21/17 05:29 PM
x*I hope so. I would have liked to watch him play. NT
LibraLady07/21/17 05:28 PM
x*Hi LL... maybe Survivor? NT
wyndycty07/21/17 05:31 PM
x*Strength played a role in both comps. That favored Cody. Not a surprise he won. Booo. NT
Blockhead07/21/17 05:25 PM
x*I think they were both fairly even... Strength wise. It wasn't like some old comps of standing on one foot balancing something heavy NT
wyndycty07/21/17 05:29 PM
x*Codys got this... NT
wyndycty07/21/17 05:19 PM
x*Call me surprised..Cameron's doing well NT
wyndycty07/21/17 05:21 PM
x*He's hungry. It's his dream. Cody just wants the girl NT
amandajaye07/21/17 05:22 PM
x*Terminator just showed up....the stare NT
wyndycty07/21/17 05:26 PM
x*If I were Jessica, I'd be terrified sleeping next to that stare. It's unnerving. NT
amandajaye07/21/17 05:27 PM
x*I'm here, just a little behind ev1. Darned if I don't find myself rooting for Cody. NT
LibraLady07/21/17 05:18 PM
x*Oh Yay! Cameron! NT
amandajaye07/21/17 05:13 PM
x*Ahahahah Cody saying he has no finesse. Duh, dude. We saw. NT
amandajaye07/21/17 05:09 PM
x*Him saying he can't wait to see Jes irks me.... More than winning 500k? NT
wyndycty07/21/17 05:13 PM
x*If they can pick the house challenger, I would pick Christmas. Lol. NT
zebe8307/21/17 05:07 PM
x*I think the house votes. NT
amandajaye07/21/17 05:08 PM
x*Yeah...I wonder who they will pick NT
wyndycty07/21/17 05:11 PM
x*Cody complaining about disloyalty. He tried to put up two alliance members (Paul and Xmas) without discussing it with the rest of his alliance. NT
Blockhead07/21/17 05:07 PM
x*Cmon Block! that was so last week, ha NT
wyndycty07/21/17 05:10 PM
x*Yeah, he was just trying to make a big move (insert eye roll) NT
amandajaye07/21/17 05:18 PM
x*This sounds overly complicated. I like the everyone (evictees and houseguests) in an endurance comp, if and evictee wins, they get to go back in NT
amandajaye07/21/17 05:07 PM
x*Wow....this IS different... I wonder who in the house gets evicted NT
wyndycty07/21/17 05:06 PM
x*...
jblig07/21/17 05:03 PM
x*Lol....just in time! NT
wyndycty07/21/17 05:04 PM
x*Team Adorables
Blockhead07/21/17 05:01 PM
x*Looks like opposites attract :-) NT
jblig07/21/17 05:07 PM
x*Team Adorables for the win! NT
wyndycty07/21/17 05:03 PM
x*Here. We all need lives. Lol. NT
zebe8307/21/17 04:59 PM
x*Friday Pizza & JU peeps...what else is there? NT
wyndycty07/21/17 05:03 PM
x*Fresh From the River: Rainbow Trout!! I am Out!! Have fun all!! NT
Matzak07/21/17 05:04 PM
x*So we caught some Trout yesterday and this was upstream. HOLY SH*T...............
Matzak07/22/17 01:34 PM
x*Wow! :-) NT
jblig07/22/17 01:49 PM
x*Mmmmmm sounds yummy! NT
wyndycty07/21/17 05:05 PM
x*Meh. Lives are overrated. NT
amandajaye07/21/17 04:59 PM
x*Lol. NT
zebe8307/21/17 05:01 PM
x*I've heard the rumers .....lets see how it plays out NT
wyndycty07/21/17 04:53 PM
x*Rumors? There are rumors? NT
amandajaye07/21/17 04:57 PM
x*Spoiler...don't peek inside if u dont want to know -:)...
wyndycty07/21/17 05:02 PM
*Mood Gorning Jokers! Stake a tab at Spoonerism Day!
jblig232 8   07/22/17 05:45 AM
x*Is that a little donkey in the hammock? I want one! NT
Wildcard07/23/17 08:15 AM
x*Fragile X Day!!!! It's a genetic form of autism. NT
robin007/22/17 04:44 PM
x*Yes it is Fragile X Awareness Day. It is an inherited intellectual disability affecting an estimated 1 in 4,000 males and 1 in 6,000-8,000 females. NT
jblig07/22/17 05:47 PM
x*Careful what you wish for. Looks like Jessica got HOH with Josh as her target, but the house has begun conspiring to take out Ramses instead. NT
jblig07/22/17 05:47 AM
x*PLEASE do us all a favor, HGs, and get Josh out. I can barely keep myself from changing the channel whenever he speaks. NT
JAF07/22/17 06:24 AM
x*You mean Paul wants Ramses out....stupid Paul NT
wyndycty07/22/17 06:15 AM
x*Wouldn't it be cool if the tables got turned on Paul next week the same way he screwed up Cody's HOH with his DOT power? I wanna see Paul
JAF07/22/17 06:36 AM
x*Karma indeed! NT
robin007/22/17 04:45 PM
*Good morning Jokers! Great gloved go-go dancers for Gorgeous Grandma Day!
jblig52 1   07/23/17 04:49 AM
x*Try saying that one 3 times fast LOL
Wildcard07/23/17 08:13 AM
*Does anyone know if there's a map of the house posted somewhere on the web? I get confused on which way the BR's & SR are. NT
craftyjulz152 5   07/23/17 03:48 PM
x*Here's a diagram
Blockhead07/23/17 03:53 PM
x*Nothing shows but thank you. NT
craftyjulz07/23/17 04:08 PM
x*hmmm. Try this.
Blockhead07/23/17 04:11 PM
x*Thank you! I did find it on a website called Online Big Brother too & it even has the HOH room & backyard NT
craftyjulz07/23/17 05:34 PM
x*That worked :-) NT
jblig07/23/17 05:03 PM
*BB Sunday Night thread. NT
wyndycty1893 89   07/23/17 04:26 PM
x*So why is Ramses on the block and from the sounds of it, going home? Seems like a waste for Jess/Cody to have nom'd him when there's bigger
JAF07/23/17 06:54 PM
x*And more than a waste, because he's not really part of their alliance. At least put Josh against someone they don't want to lose. Ugh. NT
JAF07/23/17 07:03 PM
x*It doesn't matter to Jody bc they don't control the vote. Paul's team is telling them that they will vote out Josh, which is what they want.
Caramel07/23/17 08:12 PM
x*But while some sheep are currently going along with Paul's side, it doesn't mean they're not gettable (like Ramses and Kevin, maybe Jason).
JAF07/23/17 09:05 PM
x*Jessica was very open and made it clear that Ramses is a pawn. But Paul and sheep plan to vote him out. They want to keep Josh to use him as a number
Caramel07/23/17 07:08 PM
x*So Jess/Cody don't realize Ramses isn't part of the cabal, and that the others would happily throw him under the bus? That's disappointing.
JAF07/23/17 07:46 PM
x*They hope to pull Ramses in bc he's not with Paul's side of the house. NT
Caramel07/23/17 08:13 PM
x*Do they just think the house hates Josh (as they should) so much that they'd automatically vote him out over Ramses? Otherwise exposing Ramses here
JAF07/23/17 08:59 PM
x*See ya later! NT
robin007/23/17 06:12 PM
x*Enjoy all! Thanks to wyndycty for ghost hosting tonight :-) NT
jblig07/23/17 06:03 PM
x*Lol@ ghost hosting! NT
robin007/23/17 06:11 PM
x*Have a good week, everyone. NT
Blockhead07/23/17 06:01 PM
x*Good night all. NT
zebe8307/23/17 06:01 PM
x*Let's hope Wednesday's show is more exciting that tonight's was. Good night all! NT
amandajaye07/23/17 06:00 PM
x*Hopefully I'll have as many laughs! Have a good week, all! NT
Caramel07/23/17 07:09 PM
x*Kevin is my favorite this season. I'm glad they didn't go after the old guy first this season. NT
amandajaye07/23/17 05:56 PM
x*Omg, he's my #1 fave this season! He is so funny! I hope he goes far. NT
robin007/23/17 05:58 PM
x*They could have leveled it by having Zingbot zing everybody. Now that would have been fair. NT
Caramel07/23/17 05:55 PM
x*Did that Matt bring a shirt besides that orange torn muscle shirt? NT
zebe8307/23/17 05:51 PM
x*Matt has 2 shirts, a blue one and an orange one. NT
robin007/23/17 05:55 PM
x*Yeah Raven. You are a huge threat too. NT
zebe8307/23/17 05:44 PM
x*I really can't stand Raven. NT
robin007/23/17 05:46 PM
x*Raven is kinda my homie, but she can go back to the hills! NT
Caramel07/23/17 05:58 PM
x*Lol NT
robin007/23/17 06:11 PM
x*I am so underwhelmed by this cast this season. I doubt I'll remember hardly any of them when it's over. NT
amandajaye07/23/17 05:41 PM
x*I'll remember how much I dislike most of them. I normally wouldn't like what Cody has done but I'm despising the others for
JAF07/23/17 06:41 PM
x*I like Jessica. Showmance aside. NT
zebe8307/23/17 05:49 PM
x*I can't get behind her at all. She was such a mean girl at the beginning. NT
amandajaye07/23/17 05:55 PM
x*That's the same reason I dislike her. She got better after last week, but I can't get past it. NT
robin007/23/17 05:57 PM
x*Yeah she was. NT
zebe8307/23/17 05:56 PM
x*I'm a strong believer in first impressions, and, so far, it's worked pretty well for me. NT
amandajaye07/23/17 05:58 PM
x*I can see that she could be a likable person outside the house and without Cody's influence. I really like that she says she will honor to agreement
Caramel07/23/17 06:43 PM
x*Just rolled into town, no TV or internet since Thurday... OMG what have I missed, Yikes.... Lots to catch up on for sure :D Hi Ya'll NT
ne14cookies07/23/17 05:41 PM
x*I can send you some recap links if you like. NT
Caramel07/23/17 06:43 PM
x*Welcome back! Didn't miss much. It's like a Week 1 reset. NT
jblig07/23/17 05:49 PM
x*Well that's one damn disappointment.... :( Burst my bubble. LOL NT
ne14cookies07/23/17 05:51 PM
x*...all that cussing! ROFL! NT
Caramel07/23/17 06:44 PM
x*Howdy. NT
zebe8307/23/17 05:45 PM
x*So they started that comp at like 3am if it was done at 6 am? NT
zebe8307/23/17 05:40 PM
x*You have no tricks you delusional idiot. NT
zebe8307/23/17 05:39 PM
x*That was a cool look over the Bb walls. NT
zebe8307/23/17 05:33 PM
x*So what could Josh say that would actually get Jessica to drop.
jblig07/23/17 05:32 PM
x*Haha! NT
robin007/23/17 05:47 PM
x*I would love Cody to go over and just punch the crap out of him NT
zebe8307/23/17 05:25 PM
x*The only good that would do is get him ejected. But I'd be cheering! NT
Caramel07/23/17 07:12 PM
x*Yep. NT
JAF07/23/17 06:33 PM
x*Leave Josh alone! He's a straight fool and had me dying! NT
Caramel07/23/17 05:40 PM
x*I'm going to insult you, then tell you "I still love you guys." NT
amandajaye07/23/17 05:25 PM
x*I'm sure it is sincere. NT
Blockhead07/23/17 05:27 PM
x*All these people have been doing it all season. "I love you but I hope this knife in your back doesn't kill you." NT
Caramel07/23/17 05:53 PM
x*I'm really starting to question why I like this show anymore. NT
JAF07/23/17 06:32 PM
x*IKR! It was awesome up until about season 6 or 7. I kept threatening to quit watching it, but I couldn't look away -- kinda like a train wreck. lol
Caramel07/23/17 07:02 PM
x*The thing I've hated the most in recent seasons are the special powers that change the basic rules of the game.
JAF07/23/17 07:59 PM
x*Can you imagine going on the audition to be the yelling guy at a Bb comp? NT
zebe8307/23/17 05:19 PM
x*I'm not pulling for Cody, but that's just wrong! NT
jblig07/23/17 05:18 PM
x*It sure was. Shame on BB for actually physically interfering with a player during a comp. Disgusting. NT
JAF07/23/17 06:29 PM
x*Are you talking Josh or heaping the punishments? NT
Caramel07/23/17 05:54 PM
x*I was referring to the punishments during the HoH. Nasty twist. NT
jblig07/23/17 05:56 PM
x*Although Josh is a disgusting a** too. NT
JAF07/23/17 06:31 PM
x*Kevin, Mark, Mathew, Elena, Jason, and Raven have had nothing to do in this game so far. NT
zebe8307/23/17 05:16 PM
x*Kevin and Jason are at least somewhat entertaining. The others are just blobs.
amandajaye07/24/17 05:46 AM
x*Except be scared puppets for Paul. I might exclude Jason from that list though because at least he's been somewhat active even if he hasn't
JAF07/23/17 08:05 PM
x*He floated the idea of putting Paul up as a replacement during Alex's HOH, but he had forgotten he was safe until this week. He seems to be the only
Caramel07/23/17 08:21 PM
x*Yep. Although I do hope that a few of them (like Kevin, Ramses, Jason) only went along with the gang-up-on HOH because it would have been suicide
JAF07/23/17 09:13 PM
x*Huh, who are they? *ok I know but I still have to look at pictures to get it straight. NT
ne14cookies07/23/17 05:43 PM
x*Why would Josh go after Jessica 10 minutes before eviction? NT
zebe8307/23/17 05:09 PM
x*Josh being Josh. It's why I want him to win HOH. He'd go insane. NT
Blockhead07/23/17 05:12 PM
x*...in a black HOH robe with red letters! NT
Caramel07/23/17 05:41 PM
x*He will be first out again. The only one he could win is a crap shoot. NT
zebe8307/23/17 05:14 PM
x*That's a clutch veto or HOH when production wants to change the course of the game and give an unlikely person a shot. NT
Caramel07/23/17 05:52 PM
x*Team Adorables
Blockhead07/23/17 05:06 PM
x*Minnesota puppies... so cute. :) NT
ne14cookies07/23/17 05:44 PM
x*:) NT
zebe8307/23/17 05:08 PM
x*Oh, gosh, is that ever cute! NT
robin007/23/17 05:08 PM
x*Is that much cuteness legal? :-) NT
jblig07/23/17 05:08 PM
x*Who else thinks that during the intro, it looks like Elena is whipping the bird? NT
robin007/23/17 05:03 PM
x*Thought she was gesturing 'bring it on', but I just saw why see that too. NT
jblig07/23/17 05:05 PM
x*That is what she's doing, but I keep seeing her giving the finger for some reason. NT
robin007/23/17 05:07 PM
x*Did you see her strip down to her undies in the room full of men last night or sometime yesterday? NT
Caramel07/23/17 06:46 PM
x*Ready! Tonight's temptation is in honor of National Vanilla Ice Cream Day...
jblig07/23/17 05:00 PM
x*Yummy. NT
zebe8307/23/17 05:08 PM
x*That is tempting! NT
robin007/23/17 05:03 PM
x*I'm here! NT
amandajaye07/23/17 05:00 PM
x*Here! NT
Caramel07/23/17 04:59 PM
x*Here. NT
zebe8307/23/17 04:56 PM
x*Hey peeps, sadly company is here and they just won't leave!!, ha. I have to DVR....*muah* NT
wyndycty07/23/17 04:27 PM
x*same here plus Beckham's been in town LOL! search parties everywhere! enjoy! NT
Matzak07/23/17 04:59 PM
x*She kicked me out of her house an hour ago. This must be the A listers allowed to stay. :) NT
zebe8307/23/17 04:57 PM
x*lol NT
jblig07/23/17 05:02 PM
*BB has hit a new low. That smelly garbage was awful. How do you guys feel about that? NT
Caramel436 17   07/23/17 08:31 PM
x*I thought the Road Rage Guy was hilarious. I didn't take offense to anything. NT
FurnitureAlliance07/25/17 01:45 PM
x*That one wasn't really a problem, since he kept his distance and didn't really interfere. NT
JAF07/25/17 02:18 PM
x*If all get hit with gunk and goo, that's fine. If players decide to badger each other, that's OK too. But the individual BB punishments, not fair! NT
jblig07/24/17 03:14 AM
x*I'm pissed not so much that it was smelly garbage, but that it was dumped directly on one player, physically interfering with their ability
JAF07/23/17 09:18 PM
x*I think that was the point. The house didn't want those two getting HOH, so why not put them at a disadvantage? NT
amandajaye07/25/17 05:37 AM
x*And precisely why, like them or not, glad they won the power regardless of the interference. NT
ne14cookies07/25/17 01:35 PM
x*Oh of course that's what the other players wanted to do. I'm talking about BB ALLOWING such unfair interference with one player vs another.
JAF07/25/17 07:26 AM
x*They do something along these lines in Survivor sometimes. I hated seeing them being ganged up on but they were on the outs so it seems ok to me NT
FurnitureAlliance07/25/17 01:48 PM
x*Have they ever done that before? I know there were comps were they let players decide who to compete against, but that's totally different.
Caramel07/25/17 10:14 AM
x*I don't remember selective physical interference like this before, although I might be forgetting something.
JAF07/25/17 12:28 PM
x*I just look at it as another dimension to the competition. It didn't seem to affect them tho which I was pretty impressed by. NT
amandajaye07/25/17 07:34 AM
x*I agree that it was an impressive win, despite the unfair conditions. NT
JAF07/25/17 08:34 AM
x*Normally players don't get to impede others during a competition.
Caramel07/25/17 05:47 AM
x*Not to mention the punishments were all pretty benign except the smelly garbage that affected those close to him too. All pretty silly to me. NT
ne14cookies07/24/17 02:47 PM
x*That's what kept it from being as bad as it could have been. The guy yelling, and the gunk on the back of the jersey, were pretty benign. But piling
JAF07/25/17 07:15 AM
x*Yeah, despite everything I felt bad for Frankie, but he really showed them what he's made of. NT
Caramel07/25/17 10:06 AM
x*my sentiments exactly^ NT
Matzak07/25/17 07:17 AM
*Good morning Jokers! I just flew in and boy are my arms tired for National Tell an Old Joke Day!
jblig58 1   07/24/17 03:22 AM
x*Afternoon... Funny! I'm just now watching last nights BB, Josh was such an idiot during the Comp.... It's so funny watching everyone...
wyndycty07/24/17 01:21 PM
*Good morning Jokers! You are getting sleepier and sleepier on Health and Happiness with Hypnosis Day!
jblig42 1   07/25/17 04:57 AM
x*LOL! Good morning! NT
Caramel07/25/17 05:54 AM
1 2 3 4 - Next

Extra information
N/A registered and N/A anonymous users are browsing this forum.

Moderator:  KWren11, Dreamer, Ette, tas, Starr, AprilSky, Phoenixfire, DeeDee, Wildcard 

Favorite Forum! (toggle)

Forum Controls
Mark all read
Permissions
You cannot start new topics
You cannot reply to topics
HTML is disabled
UBBCode is enabled

Legend:
New posts
New posts
No new posts
No new posts


Show:
Topics:
Replies:
Search forum:
Words:
Poster:
Topics Only
Subjects Only
Search Big Brother USA
Google
  Web Joker's   

Forums>>Big Brother USA>>P/X

Contact Us | Privacy statement | User List | Game Room | Retired Forums | Acronyms and Board Terms | Report A Violation Home

*
UBB.threads™ 6.2.1


Copyright 2017 JokersUpdates.com (v6.2x.Srv2)